کد خبر : 16159

مرسدس A35L AMG فقط برای بازار چین

مرسدس A35L AMG فقط برای بازار چین

مرسدس – ای‌ام‌جی A35L به صورت رسمی معرفی شد. این خودرو به یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ با امکان تولید قدرت 306 اسب بخار مجهز شده است.

به گزارش خودروتک ، مرسدس – ای‌ام‌جی در گذشته نه چندان دور از خودروی A35 سدان رونمایی کرده بود. این خودرو بر اساس محصولات کلاس A توسعه یافته؛ با این حال به موتور قدرتمندتری مجهز شده است. به تازگی نسخه مخصوصی از این خودرو برای بازار چین معرفی شده است.

مرسدس – ای‌ام‌جی A35L به صورت انحصاری در کشور چین به فروش می رسد. این خودرو در مقایسه با نمونه استاندارد خود دارای 6 سانتی متر طول بیشتری است که باعث افزایش فضای پای سرنشینان عقب می شود. این خودرو با همکاری شریک بنز در کشور چین به تولید می رسد، البته موتور مورد استفاده در آن در کشور آلمان تولید می شود.

این خودرو مانند A35 سدان، A35 هاچ بک و CLA35 به یک موتور 4 سیلندر توربوشارژر 2.0 لیتری مجهز شده که قدرتی برابر با 306 اسب بخار و گشتاوری برابر با 400 نیوتون متر تولید می کند. این قدرت توسط یک گیربکس 7 سرعته خودکار به تمام چرخ های این خودرو منتقل می شود.

سرعت مرسدس – ای‌ام‌جی A35L در مدل زمان 4.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. حداکثر سرعت این خودرو به صورت الکترونیکی روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

این خودرو به سیستم تعلیق بهبود یافته، آیرودینامیک بهتر و رینگ های 19 اینچی مجهز شده است. تفاوت اصلی میان نسخه مخصوص بازار چین و ایالات متحده آمریکا این خودرو در فاصله دو محور چرخ های آن است. در حالی که نمونه استاندارد دارای فاصله دو محور 2729 میلی متری است، این فاصله در مرسدس – ای‌ام‌جی A35L به 2789 میلی متر می رسد.

خودروهای کلاس Compact در حال گسترش هستند. بر اساس اعلام AMG، این شرکت با توسعه خودروی مرسدس – ای‌ام‌جی A35L به دنبال جذب کاربران بیشتری به خودروهای قدرتمند است.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها