کد خبر : 15803

بنتلی در فکر تولید شاسی بلندی بزرگ تر از بنتایگا

بنتلی در فکر تولید شاسی بلندی بزرگ تر از بنتایگا

به نظر می رسد بنتلی به دنبال تولید یک خودروی SUV غول پیکر است. این خودروی جدید ابعاد بزرگتری نسبت به بنتایگا خواهد داشت.

به گزارش خودروتک ، بسیاری از علاقه مندان به خودروهای اسپرت منتظر رونمایی از EXP 10 Speed 6 هستند؛ با این حال چنین محصولی به تولید نمی رسد. بنتلی از این موضوع اطلاع دارد که برای درآمد بالاتر، باید مشغول تولید خودروهای شاسی بلند شود. در همین راستا، در سال های آینده شاهد رونمایی از برادر بزرگتر بنتایگا خواهیم بود.

به تازگی یکی از مقامات بنتلی در مصاحبه ای با وب‌سایت Autocar به این موضوع اشاره کرده که این شرکت در حال بررسی توسعه یک خودروی شاسی بلند بزرگتر از بنتایگا است. در صورتی که این خودرو به تولید برسد، ایالات متحده آمریکا و چین بازار اصلی آن می شوند.

در حالی که برخی گزارش ها به توسعه کراس اوورهای کوچک توسط این برند انگلیسی اشاره کرده بودند، در مصاحبه اخیر این موضوع رده شده است. در حقیقت این برند به دنبال توسعه خودروهای بزرگ است.

بنتلی بنتایگا اسپید

در کنار یک خودروی شاسی بلند بزرگ، احتمال توسعه یک خودروی گرند توور نیز وجود دارد. انتظار می رود این محصول گرند توور در رده متفاوتی در مقایسه با خودروی کانتیننتال GT قرار بگیرد.

این برند انگلیسی به دنبال تولید خودروهای برقی و هیبریدی است. در حالی که بنتلی چنین موضوعی را تایید کرده، خبر از استفاده از این سیستم ها در چند سال آینده داده است. فناوری های مربوط به باتری های جامد هنوز به بلوغ نرسیده اند. این شرکت به دنبال استفاده از انرژی های مختلف برای محصولات آینده خود خواهد بود.

در رابطه با تاریخ رونمایی از این خودروی جدید، اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. این شرکت در گذشته نه چندان دور از سریع ترین خودروی شاسی بلند جهان، بنتایگا اسپید رونمایی کرد .


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها