کد خبر : 12846

آغاز فروش شاسی بلند جدید هیوندای + قیمت

آغاز فروش شاسی بلند جدید هیوندای + قیمت

در حالیکه بیش از یک ماه تا انتشار سینمایی فیلم اونجرز : اِند گیم زمان باقیست اما کمپانی هیوندا جزئیات قیمت گذاری ویرایش مرد آهنی مدل کونا که سال گذشته از آن رونمایی شد را اعلام کرده است.

به گزارش خودروتک ، نسخه‌ی دیفرانسیل جلوی این خودرو با قیمت ۳۰٫۵۵۰ دلار عرضه می‌شود که این در حالیست که ورژن دو دیفرانسیل آن برابر با ۳۱٫۹۵۰ دلار قیمت گذاری شده است.

هیچ یک از دو قیمت اعلام شده شامل هزینه‌ی باربری ۱۰۴۵ دلاری نمی‌شوند.

با توجه به این که مدل پایه‌ی SE این خودرو حدوداً ۱۰٫۰۰۰ دلار ارزان‌تر تمام می‌شود خرید این خودرو ارزان نخواهد بود، اما با این حال این ویرایش جدید احتمالاً به صورت محدود تولید خواهد شد.

ویرایش مرد آهنی کونا که با مشارکت کمپانی مارول ساخته شده از رنگ بدنه‌ی خاکستری تیره به همراه تزئینات قرمز رنگ بهره می‌برد.

از عناصر طراحی منحصر به فردی که از مرد آهنی الهام گرفته شده می‌توان به چراغ‌های روز ال ای دی که به چشم‌های مرد آهنی شباهت دارد، طراحی مخصوص V شکل کاپوت، طرح مرد آهنی بر روی سقف، نماد مرد آهنی در سرپوش مرکزی چرخ‌ها و نام مرد آهنی بر روی درب اتوماتیک صندوق عقب اشاره کرد.

آپشن چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی نیز به ویرایش مرد آهنی اختصاص دارند. در داخل اتاق نیز شاهد وجود نماد تونی استارک در قسمت پنل ابزاری هستیم.

علاوه بر این یک انیمیشن خوش آمد گویی اختصاصی نیز در صفحه نمایش هشدار دهنده‌ی به کار رفته و صفحه نمایش اطلاعاتی سرگرمی این خودرو نیز از یک صفحه نمایش سفارشی مرد آهنی برخوردار می‌باشد.

تزئینات قرمز رنگ متضاد، دنده‌ی منحصر به فرد، و نام مرد آهنی در قسمت پشت صندلی‌ها، در کنار تغییرات ایجاد شده در بدنه‌ی این خودرو قرار می‌گیرند.

ویرایش مرد آهنی هیوندا کونا در خصوص آپشن‌های موتور نیز تنها به همراه یک موتور ۱٫۶ لیتری توربو شارژ عرضه می‌گردد که خروجی قدرت ۱۷۵ اسب بخاری این موتور از طریق یک گیربکس دو کلاج هفت سرعت به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

دیگر مدل‌های این خودرو به یک موتور ۲٫۰ لیتری ۱۴۷ اسب بخاری که به یک گیربکس اتوماتیک شش سرعت متصل است، مجهز می‌باشند.

این اولین باری نیست که هیوندا با کمپانی مارول مشارکت می‌کند، چراکه سال گذشته شاهد رونمایی سینمایی ویرایش مخصوص ولوستر در فیلم‌ مرد مورچه‌ای و زنبورک بودیم.

با این حال این خودرو برخلاف ویرایش مرد آهنی کونا به صورت اختصاصی تنها برای این فیلم ساخته شده بود و امکان خرید آن وجود نداشت.

به گفته‌ی کمپانی هیوندا اولین نمونه‌های ویرایش مرد آهنی کونا هم اکنون در حال عرضه به نمایندگی‌های فروش این شرکت می‌باشد.

منبع: فوت و فن

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها