کد خبر : 1276

حالت دریفت برای مرسدس بنز A45

حالت دریفت برای مرسدس بنز A45

خودروهای قدرتمند شرکت مرسدس بنز با همکاری AMG توسعه پیدا می‌کند. این دو کمپانی اطلاعاتی را در رابطه با نسخه جدید خودروی مرسدس - ای‌ام‌جی A45 منتشر کرده‌اند.

به گزارش خودروتک، شرکت مرسدس – ای‌ام‌جی به تازگی از خودروی هاچ‌بک A35 رونمایی کرده و این خودرو اخیرا نیز در نمایشگاه بین‌المللی خودروی پاریس به نمایش گذاشته شده است. مدیر عامل AMG، آقای Tobias Moers به تازگی در این نمایشگاه با وب‌سایت Car Advice مصاحبه کرده است. بر اساس اعلام آقای Tobias Moers، نسل آینده خودروی مرسدس – ای‌ام‌جی A45 به موتوری با امکان تولید بیش از 400 اسب بخار مجهز می‌شود. این خودرو از سیستم جدید 4Matic این شرکت آلمانی بهره می‌برد.

خودروی مرسدس – ای‌ام‌جی A35 به یک گیربکس 7 سرعته خودکار مجهز شده است. مرسدس بنز و AMG قصد دارند در نسخه قدرتمند این خودرو از یک جعبه دنده پیشرفته‌تر استفاده کنند. در همین راستا نسل آینده مرسدس - ای‌ام‌جی A45 به یک گیربکس 8 سرعته خودکار دو کلاچه مجهز می‌شود. Tobias Moers به این موضوع اشاره کرده که نسل آینده این خودرو در مقایسه با نمونه کنونی خود پیشرفت‌های زیادی را تجربه می‌کند.

شاسی این خودرو با تغییرات زیادی همراه خواهد بود. مدیر عامل AMG خبر از شاسی بسیار بهتر این خودرو در مقایسه با نسخه کنونی خود داده است. نسل آینده مرسدس - ای‌ام‌جی A45 راحتی بیشتری را برای راننده و سرنشینان آن به همراه دارد و به علت سیستم تعلیق جدید، عملکرد بهتری را از خود به نمایش می‌گذارد.

این خودرو مانند مرسدس E63 به حالت دریفت (Drife Mode) مجهز می‌شود. مرسدس بنز در نسل آینده مرسدس - ای‌ام‌جی A45 از سیستم اطلاعات و سرگرمی MBUX استفاده می‌کند که البته در مقایسه با نمونه کنونی مورد استفاده در خودروهای کلاس A این کمپانی آلمانی متفاوت است. این سیستم امکانات بیشتری را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

در اوایل سال جاری میلادی، مدیر بازاریابی شرکت AMG خبر از توسعه نمونه S این خودرو داد. انتظار می‌رود خودروی A45 S به موتور قدرتمندتری در مقایسه با نمونه استاندارد خود مجهز شود و قدرت بیشتری را در اختیار راننده قرار دهد. انتظار می‌رود نسل آینده مرسدس - ای‌ام‌جی A45 در سال آینده میلادی به صورت رسمی معرفی شود.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با خودروی A45 S در فضای مجازی منتشر نشده است. با توجه به این موضوع نمی‌توان در رابطه با تاریخ معرفی این محصول اظهار نظر قطعی کرد. مرسدس بنز در ایالات متحده آمریکا نسخه‌های هاچ‌بک خودروهای کلاس A را عرضه نمی‌کند، در همین راستا مشتریان در این کشور باید منتظر عرضه نمونه AMG خودروهای سدان کلاس A باشند.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها