کد خبر : 12518

آغاز فروش محصول جدید نیسان + قیمت

آغاز فروش محصول جدید نیسان + قیمت

قیمت نیسان لیف پلاس از سوی سازنده آن در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودرو در گذشته نه چندان دور معرفی شده بود.

به گزارش خودروتک ، نیسان لیف پلاس از اواخر ماه جاری میلادی در ایالات متحده آمریکا با قیمت پایه 36,550 دلار عرضه می شود. این قیمت در مقایسه با نیسان لیف استاندارد، 6,560 دلار بیشتر است (نیسان لیف E پلاس در CES 2019 به نمایش گذاشته شد).

در حالی قیمت نیسان لیف پلاس در مقایسه با نمونه استاندارد بیشتر است، نیسان باتری 62 کیلووات ساعتی برای آن در نظر گرفته است. برد این خودرو با هر بار شارژ به 363 کیلومتر می رسد که 122 کیلومتر در مقایسه با نمونه استاندارد پیشرفت داشته است.

نیسان لیف پلاس به یک موتور با امکان تولید 214 اسب بخار قدرت و 338 نیوتون متر گشتاور مجهز شده است. قدرت و گشتاور تولیدی موتور در مقایسه با نمونه استاندارد به ترتیب 67 اسب بخار و 19 نیوتون متر افزایش داشته است.

نیسان این خودرو را در سه تریم مختلف روانه بازار می کند که نمونه پایه دارای قیمت 36,550 دلار است. از تجهیزات این مدل می توان به سیستم صوتی با 6 اسپیکر، نمایشگر 8 اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات با قابلیت پشتیبانی از اندروید Auto و اپل کارپلی، کروز کنترل و رینگ های آلیاژی 16 اینچی اشاره کرد.

نیسان لیف E پلاس

تریم دوم، لیف پلاس SV با قیمت 38,510 دلار به فروش می رسد. این مدل دارای فرمان چرمی، کروز کنترل هوشمند، رادیو HD، چراغ های مه شکن و رینگ های 17 اینچی آلیاژی است.

قیمت نیسان لیف پلاس در بالاترین تریم خود، SL به 42,550 دلار می رسد که البته در صورت سفارش تجهیزات بیشتر، قیمت آن بالاتر نیز می رود. این نمونه به صندلی های جلوی چرمی با سیستم گرمکن، گرمکن فرمان، سیستم صوتی Bose با 7 بلندگو و چراغ های LED مجهز شده است.

تریم SL این خودروی ژاپنی از سیستم های امنیتی مانند ProPILOT Assist و ترمز خودکار با سیستم شناسایی عابر پیاده بهره می برد.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها