کد خبر : 29640

سیاه‌بازی برای آرام کردن هواداران استقلال!

سیاه‌بازی برای آرام کردن هواداران استقلال!

دادگاه CAS به طور رسمی امروز تکلیف پروندۀ سوپرجام ایران را مشخص کرد تا جام قهرمانی را همچون دیگر آرای قبلی، از آن پرسپولیس بخواند.

به گزارش ورزش 11 - پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام دادگاه بین المللی CAS به اعلام رای در قبال پروندۀ سوپرجام پرداخت تا پس از گذشت بیش از 1 سال از شکایت آبی‌های تهران، همان رای تکراری دوباره اعلام شود و تمام وقت و هزینۀ صورت گرفته استقلال، بر باد برود، مسئله‌ای که طبق ادعای دادرس کمیتۀ استیناف از پیش مشخص شده بود!

دادرس کمیتۀ استیناف در این باره می‌گوید: خطیر گفت زیر فشار هواداران هستیم و باید به دادگاه CAS شکایت کنیم؛ مسئولان استقلال با بردن پرونده سوپرجام به دادگاه CAS شو اجرا کردند، آنها می‌دانستند که در این پرونده مقصر هستند؛ آن‌ها بی خود پول بیت المال را هزینه کردند|رای دادگاه CAS ثابت کرد حکم کمیته انضباطی و استیناف عادلانه بوده است؛ مسئولان استقلال بالای ۳۰۰ میلیون تومان از پول بیت المال را بی خود هزینه کردند.

حالا جام قهرمانی سوپرجام با رای قطعی دادگاهCAS در دستان پرسپولیس است، اما امیرحسین فتحی نیز همان راهی را می‌رود که پیش‌تر خطیر و ... دنبال کردند! این بار حالا نوبت فتحی است که ادعای شکایت به دادگاه لاهه را مطرح کند تا این بازی شکست خورده برای آبی‌ها دوباره تکرار شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها