کد خبر : 13745

نزدیک ترین گزینه برای جانشینی عادل فردوسی پور معرفی شد

نزدیک ترین گزینه برای جانشینی عادل فردوسی پور معرفی شد

محمدرضا راستگو ، یکی از با سابقه ترین گزارشگران برنامه نود ، با انتشار کلیپی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ، به شایعات پیرامون حضور محمد حسین میثاقی به عنوان مجری جدید برنامه نود ، دامن زد .

پارس فوتبال ، با داغ شدن شایعه جدایی عادل فردوسی پور از برنامه نود ، گمانه زنی ها برای انتخاب جانشین فردوسی پور برای اجرای برنامه نود آغاز شده است . برخی از  کاربران فضای مجازی ، محمد حسین میثاقی ، مجری برنامه فوتبال ۱۲۰ و فوتبال برتر را ، یکی از محتمل ترین گزینه ها برای جانشینی عادل فردوسی پور در برنامه نود می دانند .

گزارشگران  برنامه نود و دستیاران فردوسی پور اما ، با انتشار چندین پست ، آتش تنور این شایعه را داغ تر کردند .

محمد رضا راستگو یکی از با سابقه ترین گزارشگران برنامه نود ، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ، کلیپی را در همین زمینه منتشر کرده است . این کلیپ مربوط به زمانی است که شایعه اختلاف فردوسی پور و میثاقی به سوژه اصلی رسانه های ورزشی و فضای مجازی تبدیل شده بود .

میثاقی در آن زمان ، با پخش این کلیپ ،  هر گونه شایعه درباره اختلافش با فردوسی پور را رد کرد .

به اعتقاد برخی از کاربران فضای مجازی ، محمد رضا راستگو ، با بازنشر این کلیپ که می توانید آن را در ویدیو این خبر ملاحظه نمایید ، به شایعات مربوط به حضور میثاقی به جای عادل فردوسی پور در برنامه نود دامن زده است .

پیشتر از این نیز ، بهادر امیری ، یکی دیگر از گزارشگران برنامه نود ،  در پستی کنایه آمیز به همکار قدیمی اش در برنامه نود ، کنایه های تندی زده بود .

بسیاری از کاربران فضای مجازی ، روی سخنان بهادر امیری را به دلیل استفاده او از تکه کلام هایی خاصی مانند ” استاد استاد معروف میثاقی” ، خطاب به او می دانند .

نکته جالب این است که پس از انتشار این پست های انتقادی توسط گزارشگران برنامه نود ، محمد حسین میثاقی کامنت های پست های خود در صفحه اینستاگرام خود را بست .
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها