کد خبر : 56913

دوربین خودرو ، ثبت وقایع خودرو نیاز ضروری تمام اتومبیل ها

با بهترین دوربین ثبت وقایع خودرو آشنا شوید!

با بهترین دوربین ثبت وقایع خودرو آشنا شوید!

بهترین دوربین خودرو ،محافظت و امنیت شما و خودروی تان را تضمین خواهد کرد

بهترین دوربین خودرو ،محافظت و امنیت شما و خودروی تان را تضمین خواهد کرد.دوربین ماشین ، در واقع مانند داشتن 'دوربین مداربسته' برای ماشین شما است. دوربین های داش کم انواع مختلف و قیمت ها متفاوتی دارند و بسیاری از آنها دارای ویژگی های ایمنی اضافی هستند که فراتر از ضبط فیلم ساده است. شما می توانید دوربین ثبت وقایع خودرو را به صورت حرفه ای و با سیم کشی پنهان نصب کنید ، یا دوربین اتومبیلی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شماست.

ممکن است شما تصور کنید که حتی در بهترین دوربین های خودرویی نیز فقط فیلمبرداری ساده و چند سنسور تشخیص برخورد و حرکت وجود دارد. با مدل های ارزان تر و ساده تر ، این تنها کاری است که آنها انجام می دهند ، اما دوربین های پیشرفته تر فراتر از این عمل می کنند و به عنوان سیستم کمک راننده و هشدار عمل می کنند.

به عنوان مثال ، اگر به طور اتفاقی از لاین خارج شوید ، و یا اگر متوجه توقف ماشین جلویی نشوید ، دستگاه دوربین خودرو به سرعت به شما هشدار داده و از وقوع فاجعه جلوگیری خواهد کرد و یا حتی برخی از این دوربین ها در صورت اتفاق ناگوار، پا را از این هم فراتر گذاشته و فورا با اورژانس تماس گرفته و در صورت داشتن GPS  حتی مکان دقیقتان را برای امدادرسانی سریع برایشان ارسال خواهد کرد.

این دوربین ها علاوه بر سنسور ADAS یا همان سیستم کمک راننده ، دارای تعداد دوربین دو یا بیشتر با زاویه لنز باز و با کیفیت که پوشش بیشتری را از اطراف خودرو خواهد داد و در صورت حادثه ،واقعه را ثبت و ضبط خواهد کرد.

کاربرد دوربین خودرو

هشت مورد که باید دوربین خودرو حرفه ای داشته باشید

منبع تغذیه : تمام دوربین های اتومبیل دارای باطری داخلی هستند ولی این باطری ها زمان زیادی دستگاه را روشن نگه نخواهد داشت بنابراین سیستم برق کشی مناسب با منبع تغذیه خوب از ملزومات یه دوربین حرفه ای است.

ویدیو 4k یا فول اچ دی: دوربینی با این قابلیت ضبط ، به این معنی است که فیلم ضبط شده از وضوح بالاتری برخوردار است ، اما همچنین ممکن است فایل های ویدئویی بسیار بزرگتری تولید کند که می تواند برایتان دردسر شود ولی در برخی فرمت فایلی ویدیویی خروجی به گونه ای است که فضای کمتری را اشغال می کند.

دوربین های عقب و بیشتر : این دوربین ها یک افزودنی اختیاری برای برخی از دوربین های داش کم است که آنچه پشت سر شما اتفاق می افتد را ضبط می کند ، نه فقط آنچه را که در جلو است.

کنترل صوتی: کاملاً مناسب برای عملکرد هنگام رانندگی ، که قابلیت ویژه ای است برای رانندگان است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.با این قابلیت با گفتن چند کلمه دوربین خود را بدون دست زدن به آن کنترل خواهید کرد.از جمله دوربین های که دارای این قابلیت هستند می توان به دوربین خودرو شیائومی اشاره کرد.

اتصالات wifi: برای مشاهده یا انتقال تصاویر دوربین داشبوردی خودرو مفید است و برخی از این دوربین ها می توانند از طریق اینترنت نیز تصاویرذ را ارسال کنند.

هشدارهای پارک: با وجود این سنسور که با مد پارکینگ شناخته می شود در هنگام پارک هرگونه ضربه و برخورد را به ماشین شما ضبط می کند و در صورت وای فای فورا به شما اطلاع خواهد داد.

تماس های اضطراری: در صورت تشخیص تصادف و عدم پاسخگویی ، برخی از داش کم ها می توانند خدمات اضطراری را از طریق تلفن هوشمند در مکان شما اطلاع دهند.

دید در شب: حالت های پیشرفته دید در شب برای کسانی که بعد از تاریکی هوا بیشتر رانندگی خود را انجام می دهند و یا ثبت وقایع در تاریکی حالت پارک خودرو بسیار منطقی وکاربردی است.

نگهبان خودروی شما در شب و روز

در کنار این امکانات متنوع تمام دوربین های مدار بسته ای که در خودرو استفاده می شوند،دارای یک سری ویژگی های مشترک هستند:

۱-زاویه دید بسیار بالا بدلیل فضای کم داخل اتاق خودرو:

همانطور که می دانید یک دوربین مدار بسته بطور عادی در وایدترین حالت دارای لنز ۲.۸ میلی متر می باشد.(برخی دوربین های دارای لنز ۱.۸ میلی متر هستند که بسیار کم یاب هستند) اما یک دوربین مخصوص خودرو دارای لنز های کوچک تر است که بتواند تصاویر را با زاویه دید بازتری نمایش دهد.اما در اینجا باید خاطر نشان کرد که هر چقدر این زاویه باز تر شود ، گوشه های تصویر شما گرد می شوند و این ممکن است برای شما چندان خوشایند نباشد.

۲-کارت حافظه جهت ضبط تصاویر

تمامی انواع دوربین مدار بسته بجز دوربین مدار بسته تحت شبکه(این دوربین ها را می توان در بستر شبکه های کامپیوتری به یک سرور متصل کرد) ، نیاز مبرم به یک ضبط کننده تصاویر یا همان DVR را دارند.البته انواع دوربین های مدار بسته دارای حافظه داخلی نیز موجود هستند اما این قابلیت بعنوان یک الزام برای دوربین های مدار بسته معمولی محسوب نمی گردد. یک دوربین مدار بسته خودرو ملزم به داشتن درگاه کارت حافظه برای ضبط تصاویر می باشدکه توسط این ویژگی می تواند تصاویر را ضبط کند.

۳-قابلیت ثبت تصاویر در لرزش و حرکت

یک دوربین خودرویی باید به سیستم لرزه گیر مجهز باشد با بتواند در صورت ناهموار بودن سطح جاده تصاویر مناسبی را ذخیره کند.بدلیل نرخ فریم پایین در برخی دوربین های مدار بسته مخصوص خودرو،لرزش ها روی تصاویر تاثیر می گذارند و باعث می شود تا تصاویر با کیفیتی در دسترس نباشند.

۴-ابعاد کوچک بدلیل فضای کم داخل خودرو

در کنار این قابلیت های اصلی یک سری گزینه های اختیاری نیز روی این دوربین ها وجود دارد که از جمله آنها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

۱-motion detection یا ضبط در صورت حرکت

۲-مانیتور سرخود جهت مشاهده تصاویر

۳-امکان ضبط صدا

۴-باتری داخلی

۵-امکان تغییر رزولیشن ضبط

۶-پورت usb 2.0 برای اتصال به کامپیوتر

۷-شروع خودکار ضبط ویدئو پس از روشن شدن خودرو

دوربین 3 لنزه خودرو کد 810

از جمله کامل ترین و ارزان ترین دوربین های خودرویی که در کنار قیمت مناسب امکانات که پیشتر توضیح داده شد رو دارا می باشد ، دوربین 3 لنزه خودرو کد 810 می باشد.

سنسور هشدار خروج از خط ، هشدار نور بالا ،پشتیبانی از حافظه sd تا 128 گیگابایت ،سنسور های مختلف نظیر سنسور حساس به حرکت ، جی سنسور و مد پارکینگ از جمله قابلیت ها ویژه این دوربین خودرویی است.

این مدل دارای سنسور خروج از خط می باشد

این مدل برخلاف سایر نمونه های مشابه موجود در بازار، علاوه بر امکان ضبط هم زمان سه دوربین ، دارای سنسور خروج از خط می باشد که شما رو در رانندگی آسوده خاطر خواهد چرا که با فعال سازی این سنسور در جاده یا خیابان اگر در اثر حواس پرتی و یا خواب آلودگی از جاده خارج شوید دستگاه به سرعت اخطار داده و شما رو از آسیب های احتمالی حفظ خواهد نمود.

عملکرد ایده آل ضبط

کارایی فوق العاده دوربین 3 لنزه خودرو به گونه ای است که می توان از آن مانند یک سیستم ایمنی برای حفاظت از اتومبیل استفاده کرد. همچنین دارای پشتیبانی از حافظه تا 128 گیگابایت بود و در کنار آن به فرمت ضبط ویدیویی AVI-MPG مجهز شده است. البته جالب است بدانید که این دستگاه با دوربین 5 مگاپیکسل با ضبط 30 فریم در ثانیه فراهم شده و از وضوح تصویر ۱۹۲۰× ۱۰۸۰ پیکسل برخوردار می باشد.

منبع تغذیه دوربین

یکی از مزیت های برجسته ای که برای این دوربین سه لنز DVR در نظر گرفته شده؛ منبع تغذیه آن است که اتصال به فندکی خودرو می باشد و در مقابل برای قطع نشدن در موارد اضطراری از یک باتری داخلی بهره می برد.

کیفیت و تنوع دوربین خودرو و قیمت مناسب؟

فروشگاه آذرال با سابقه ارائه خدمات لوازم حفاظتی و جانبی خودرو (انواع دوربین‌های خودرو، دوربین خودرو سیم کارت خور و...) به مدت 8 سال یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای تهیه دوربین‌های خودرو می‌باشد.

برای تهیه دوربین‌های خودرو باکیفیت با مراجعه به آدرس اینترنتی فروشگاه آذرال به نشانی:

https://azaral.com

می‌توانید از محصولات و قیمت‌ها و سایر خدمات این شرکت آگاه شوید.

تلفن تماس با فروشگاه آذرال: 

09143005618 – 02191305618 - 04135552539

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها