کد خبر : 52275

خط و نشان لکسوس LS برای لوکس های آلمانی

خط و نشان لکسوس LS برای لوکس های آلمانی

لکسوس به تازگی پیش فروش مدل 2021 خودرو LS را آغاز کرده است. خودرویی که در مدل جدید بروزرسانی های خوبی در رده خودروهای لوکس تولید انبوه داشته است.

به گزارش خودروتک، در این بروزرسانی طراحان در بخش طراحی خارجی و همچنین در بخش افزایش آرامش و سکوت داخل کابین تغییرات و پیشرفت هایی ایجاد کرده‌اند.

در واقع می‌توان گفت با یک فیس لیفت در این سدان کامپکت مواجه هستیم. وقتی صحبت از به‌روزرسانی می‌شود نمی‌توان انتظار داشت تغییرات عمیق و بسیار خاص باشند. لکسوس زیرمجموعه لوکس ساز تویوتا به‌حساب می‌آید. برخی از اطلاعات مربوط به این مدل هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است اما انتظار می‌رود قیمت این مدل نزدیک به مدل 2020 و بیش‌تر از 75 هزار دلار باشد.

عملکرد

لکسوس برای مدل 2021 در سری LS از موتور 3.5 لیتری و 6 سیلندر خورجینی توربو استفاده کرده است که در دور موتور 6000 دور در دقیقه 416 اسب بخار قدرت تولید می‌کند که با کمک جعبه‌دنده 10 سرعته و اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

این پیشرانه هوشمند در کنار سایر عوامل باعث شده است تا لکسوس LS بتواند در مدت زمان 4.6 ثانیه به‌سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت برای این سدان سایز کامل 230 کیلومتر در ساعت در نظر گرفته‌شده است. می گوییم در نظر گرفته شده، برای اینکه سرعت خودرو به صورت الکترونیکی محدود شده و در این سرعت موتور کات آف می کند. لکسوس برای رقابت با ژرمن ها روی محصولات جدیدش بسیار حساب باز کرده است. در مدل های سال 2019 به این سو لکسوس اهمیت بیشتری به بعد فنی خودروهای خود داده تا در کنار لوکس بودن خودروهایی سریع و چالاک نیز باشند.

لکسوس LS مدل 2021

طراحی خارجی

همان‌طور که گفته شد لکسوس دست به ایجاد تغییرات انقلابی در طراحی LS نزده است و تلاش کرده خودروی بهتر و راحت را برای سال جدید معرفی کند.

طرح چراغ‌های جلو جذاب‌تر شده و به سامانه نوربالای تطبیق‌پذیر مجهز شده که پیش از این در RX مدل 2019 وجود داشت. خطوط جلو پنجره در قسمت وسط با شکلی عمودی به هم متصل می‌رسند درحالی‌که حسگر رادار نصب‌شده در این بخش، قابلیت شستشو هم دارد.

لکسوس LS مدل 2021

سپر جلو هم تغییراتی کمی داشته و در آن خطوط عمودی در بخش‌های کناری دیده می‌شود. جلو پنجره مشبک و معروف لکس,س که به‌نوعی مشخصه این برند است با طرح دوک نخ‌ریسی همچنان شکل خود را حفظ کرده است و تغییری در آن نمی‌توان یافت، اما در قسمت پایین این جلوپنجره رادار و سنسورهای خودرو قرارگرفته‌اند.

تصاویر منتشرشده از LS جدید مربوط به نسخه F اسپرت و هیبرید LS500 است که در هر دو مدل طراحی چراغ‌های عقب خیلی کم عوض‌شده است و در کناره‌ها طرح مشکی پیانویی جای طرح کرومی که در مدل‌های قدیمی‌تر می‌دیدیم را گرفته است. در کنار این تغییرات جزئی و جابه‌جایی محل خروجی اگزوزها، تفاوت دیگری بین مدل‌های قدیم و جدید لکسس LS  در نمای عقب دیده نمی‌شود. البته خریدار نسخه فول‌آپشن از سری F اسپرت می‌تواند، طرح جدید چرخ‌های ۲۰ اینچ نیز سفارش دهد.

لکسوس LS مدل 2021

لکسوس LS مدل 2021

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها