کد خبر : 64713

زنیت واقعا رقیب پرسپولیس برای جذاب شهریار مغانلو است؟

زنیت واقعا رقیب پرسپولیس برای جذاب شهریار مغانلو است؟

نجره نقل‌وانتقالات فوتبال روسیه از روز جمعه باز شد و زنیت یکی از باشگاه‌هایی است که احتمالا چند جابه‌جایی مهم خواهد داشت. سردار آزمون و آرتم زیوبا ازجمله مهم‌ترین بازیکنانی هستند که ممکن است در این تابستان زنیت را ترک کنند.

به گزارش فرهیختگان ورزشی، نقل‌وانتقالات تابستانی زنیت روسیه سوژه روز گذشته سایت «نوا اسپورت» بود و این سایت به بررسی ورودی‌ها و خروجی‌های احتمالی این تیم پرداخت.

به عقیده این سایت سردار آزمون می‌تواند یکی از بازیکنانی باشد که به‌زودی از این باشگاه جدا می‌شود و دو گزینه نیز برای جانشینی او معرفی کرده است:

«پنجره نقل‌وانتقالات فوتبال روسیه از روز جمعه باز شد و زنیت یکی از باشگاه‌هایی است که احتمالا چند جابه‌جایی مهم خواهد داشت. سردار آزمون و آرتم زیوبا ازجمله مهم‌ترین بازیکنانی هستند که ممکن است در این تابستان زنیت را ترک کنند. زیوبا مورد توجه تیم فنرباغچه ترکیه قرار دارد اما آزمون در این سال‌ها همواره بحث انتقالش به تیم‌های بزرگ اروپایی مطرح بوده و به نظر می‌رسد به تیمی دیگری نرود و این شایعات همچنان ادامه داشته باشد. در صورت جدایی این دو بازیکن، زنیت دو مهاجم را در نظر دارد. جیووانی سیمئونه که در تیم کالیاری ایتالیا حضور دارد و پدرش نیز هدایت تیم اتلتیکو ماردید را برعهده دارد و همچنین یاکوب اسورچوک، مهاجم 28 ساله تیم پیاست لهستان که فصل پیش در 23 بازی 15 گل برای تیمش به ثمر رسانده است.»

این درحالی است که سایت چمپیونات ازبکستان اخیرا مدعی شد درصورتی که آزمون از زنیت جدا شود، شهریار مغانلو جایگزین او خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها