کد خبر : 78514

فرمول یک | قهرمانی فراری در خانه ردبول

فرمول یک | قهرمانی فراری در خانه ردبول

گرندپری اتریش در پیست ردبول ریسینگ آغاز شد و در نهایت این شارل لکلرک از فراری بود که توانست عنوان پیروزی را کسب کند.

به گزارش خودروتک به نقل از طرفداری ، لکلرک 71 دور را در مدت زمان 1:24:24.312 طی کرد و زودتر از سایرین از خط پایان عبور کرد. مسابقه در حالی شروع می شد که مکس ورستپن در جایگاه اول قرار داشت و شارل لکلرک و کارلوس ساینز، دو راننده فراری پشت سر او بودند.

چراغ سبز به نشانه شروع مسابقه روشن شد و استارت عالی مکس او را پیش انداخت. همان اوایل کار بود که جرج راسل و سرجیو پرز با هم به شدت رقابت می کردند و به یکباره برخورد این دو به هم باعث خروج پرز از پیست شد. پرز با این اتفاق کاملا از رقبا عقب افتاد و در میانه های مسابقه بود که کاملا از روند رقابت خارج شد.

مسابقه در حال سپری شدن بود و بارها شاهد گذر مکس ورستپن و شارل لکلرک از هم بودیم تا اینکه به یکباره مشکل فنی برای مکس باعث شد تا او نتواند رقابت را مثل گذشته ادامه دهد، مکس در این لحظات بارها از وضعیت بد خودروی خود گفت. در دور 52 بود که کارلوس ساینز که به تازگی با استفاده از DRS از مکس پیشی گرفته بود، دچار آتش سوزی شد و کاملا از دور مسابقه خارج شد.

در حالی که همه چیز تمام شده به نظر می رسید و شارل لکلرک پیش بود، مشکل پدال گاز او باعث شد تا مکس فاصله را کاهش دهد اما در نهایت لکلرک به خوبی وضعیت را کنترل کرد و زودتر از بقیه به کار خود پایان داد. مکس ورستپن نیز دوم شد. در رتبه سوم نام لوییس همیلتون دیده می شود و جرج راسل نیز چهارم شد.

در پایین جدول نهایی گرندپری اتریش 2022 را می بینید:

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها