کد خبر : 82451

یک استقلالی صدر را از پرسپولیس گرفت

یک استقلالی صدر را از پرسپولیس گرفت

تیم‌ پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک رفت و با تساوی در این دیدار صدر را از دست داد.

در ادامه دیدارهای هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال از از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران میزبان آلومینیوم بود که این دیدار در نهایت با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا سرخ‌ها با توجه به پیروزی سپاهان صدر جدول را از دست بدهند.

پرسپولیس با این تساوی ۳۶ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان صدر جدول را به این تیم اصفهانی واگذار کرد. پرسپولیس پس از هفته چهارم لیگ برتر که به صدر صعود کرده بود، به رده دوم سقوط کرد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا (۴۶ - سینا اسدبیگی)، میلاد سرلک، مهدی ترابی (۸۸ - سروش رفیعی)، امید عالیشاه (۴+۴۵ - احمد گوهری)، شیخ دیاباته (۴۶ - عیسی‌ آل‌کثیر) و محمد عمری.

عکس تیمی پرسپولیس

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند (۷۴ - محمدرضا خلعتبری)، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده (۸۶ - محمدرضا فلاحیان)، هانسل زاپاتا (۸۶ - اسماعیل شریفات)، سیدمهران موسوی، محمدرضا آزادی (۸۶ - رضا جبیره)، امین جهان‌کهن، میلاد فخرالدینی و سید احسان حسینی.

عکس تیمی آلومینیوم

داور: مرتضی منصوریان

دقیقه ۷: محمد عمری با یک جرکت انفرادی پشت محوطه جریمه آلومینیوم با خطا متوقف شد و پرسپولیس را صاحب یک ایستگاهی کرد.

دقیقه ۸: کاشته امید عالیشاه با واکنش پورحمیدی به کرنر رفت.

 دقیقه ۱۵: کرنر ارسالی بازیکنان آلومینیوم با خروج ناقص بیرانوند همراه شد و در ادامه ضربه سر محمدرضا آزادی با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: پاس اشتباه علیرضا به بیرانوند به بازیکنان میهمان رسید اما عجله آنها باعث شد این موقعیت را از دست بدهند.

دقیقه ۳۹: پاس ارسالی به درون محوطه آلومینیوم به دیاباته رسید اما این بازیکن در حین کنترل توپ بعد از برخورد با مدافع حریف سرنگون شد تا پرسپولیسی اعتقاد به خطای پنالتی داشته باشند اما داور چنین نظری نداشت.

دقیقه ۴۲: توپ گیری محمد عمری و ارسال پاس برای امید عالیشاه، پرسپولیس را در آستانه رسیدن به گل برتری رساند اما تعلل این بازیکن باعث شد مدافعان آلومینیوم توپ را پس بگیرند.

دقیقه ۴۳: تیم میهمان بلافاصله اقدام به ضد حمله کرد و در حالی که روی یک پاس بلند، میلاد فخرالدینی برای رسیدن به توپ استارت زده بود، علیرضا بیرانوند با خروج از محوطه جریمه سعی کرد مسیر او را سد کند اما این صحنه از نظر داور خطا تشخیص داده شد. بیرانوند در این صحنه کارت قرمز گرفت.

* پس از اخراج بیرانوند و مصدومیت فخرالدینی بازی برای دقایقی متوقف شد.

* پس از سوت پایان نیمه اول، کادر فنی پرسپولیس به سمت داور اعتراض کردند. یحیی گل‌محمدی در متن این ماجرا بود.

اعتراض یحیی گل‌محمدی به اخراج علیرضا بیرانوند

نیمه دوم

دقیقه ۴۹: فخرالدینی روی خط عرضی به توپ رسید و پاس رو به عقب خطرناکی داد اما این توپ توسط گوهری مهار شد.

دقیقه ۶۶: مهدی ترابی پس از فرار به داخل محوطه آلومینیوم، با تکل مدافع این تیم روی زمین افتاد اما داور در تصمیمی بحث برانگیز پنالتی نگرفت و اعلام کرنر کرد.

دقیقه ۷۰: پرتاب اوت بلند زاپاتا به مقابل دروازه پرسپولیس، مدافعان این تیم را به هم ریخت و توپ در نهایت به کرنر رفت.

دقیقه ۷۱: سانتر بی‌نقص به درون محوطه جریمه پرسپولیس در شرایطی به احسان حسینی که در موقعیتی ایده آل قرار داشت اما ضربه سر او به شکلی خطرناک از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۷۵: زاپاتا از جناح راست توپ را به نزدیکی دروازه پرسپولیس فرستاد اما گولسیانی اجازه کار به مهاجمان آلومینیوم نداد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۷: ترابی با یک حرکت دیدنی از بین دو بازیکن حریف، توپ را به اسدبیگی رساند و او که می‌توانست دروازه آلومینیوم را باز کند تعلل کرد و توپ را از دست داد.

دقیقه ۸۰: شوت محمدرضا آزادی توسط مدافع پرسپولیس دفع شد اما این بازیکن در برگشت بار دیگر ضربه‌ای زد که این مرتبه توسط گوهری به شکلی دیدنی مهار شد.

دقیقه ۸۳: شلیک عیسی آل کثیر از پشت محوطه آلومینیوم پس از آنکه توسط پورحمیدی دفع گردید، با سراسیمگی مدافعان راهی کرنر شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها