کد خبر : 82402

تنها خرید استقلال در نیم فصل مشخص شد

تنها خرید استقلال در نیم فصل مشخص شد

ریکاردو ساپینتو به دنبال هافبکی رونده و پاسور شبیه آلوز تراکتور است که به ترکیب اضافه کند و تا اکنون لیست چند بازیکن خارجی را تحویل باشگاه داده است.

در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمانی که سیاوش یزدانی حاضر نشد، برای فسخ قرارداد خود به دفتر باشگاه مراجعه کند، باشگاه قرارداد این بازیکن را به صورت یک طرفه فسخ کرد. این بدین معنی است که استقلال در روزهای آتی می‌تواند، یک بازیکن آزاد با استفاده از سهمیه فیفا وارد لیست کند. سیاوش یزدانی هم از آنجایی که قراردادش در بازه زمانی پنجره زمستانی فسخ شد، می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم جدید شود که احتمالا سپاهان خواهد بود.

پیش بینی‌ها بر این بود که احتمالا کاوه رضایی جانشین سیاوش یزدانی شد که شب گذشته زمزمه‌های فسخ قرارداد او با تراکتور هم وجود داشت. به خصوص که همراه تیم راهی اصفهان نشده است اما واقعیت این است که باشگاه در تلاش برای اضافه کردن یک بازیکن خارجی به ترکیب است. یک بازیکن در پست شماره ۱۰. استقلال هافبک‌های خوب و باتجربه ای در ترکیب دارد، اما ریکاردو ساپینتو به دنبال هافبکی رونده و پاسور شبیه آلوز تراکتور است که به ترکیب اضافه کند و تا اکنون لیست چند بازیکن خارجی را تحویل باشگاه داده است. با راحت شدن خیال استقلال از باز شدن پنجره و هم چنین جا باز کردن در لیست در روزهای آتی یک بازیکن خارجی جدید همان طور که اشاره شد، در پست ۱۰ به ترکیب تیم آبی اضافه خواهد شد.

به واقع بازیکن جدیدی که به تیم استقلال اضافه می‌شود، ایرانی نیست. استقلال در حال حاضر سه خارجی در ترکیب دارد که یکی آسیایی است و بر اساس قانون یک بازیکن خارجی از اروپا یا دیگر قاره‌ها جز آسیا می‌تواند به ترکیب اضافه کند.

 

ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها