کد خبر : 66944

خبر خوش آخر شب‌ پرسپولیس چه شد؟ / آبشک آب شد و هوا رفت، اسدی آمد!

خبر خوش آخر شب‌ پرسپولیس چه شد؟ / آبشک آب شد و هوا رفت، اسدی آمد!

ایام نقل‌و‌انتقالات مقطع عجیبی است و برخی هواداران پرسپولیس و البته تیم‌های بزرگ دیگر با حساسیت عجیب و غریبی اخبار و حواشی را دنبال می‌کنند. شاید بتوان گفت برخی هواداران بیشتر روی این مقطع حساسند و وقت می‌گذارند تا خود فصل و مسابقات و انگار نقل‌و‌انتقالات جذابیت‌های زیادی برای‌شان دارد که خود بازی‌ها و فصلی که هشت، نه ماه طول می‌کشد و هر بازی حساسیت‌های خاصی دارد اینقدر جذاب نیست.

به گزارش ایران ورزشی، این جذابیت البته بیشتر به‌خاطر حساسیت هواداران روی آنچه قرار است در طول فصل دنبالش باشند و از آن حمایت کنند به وجود می‌آید اما کلاً مقطع جالبی نیست، چراکه هر ساعت ممکن است جهت اخبار عوض شود و بازیکنی که قول حضور در تیمی را داده بود سر از تیم دیگری دربیاورد یا توافقی که قبلاً شده بود به یکباره از درجه اعتبار ساقط شود.

این مسأله در مورد پرسپولیس هم طی چند روز اخیر مصداق داشته و هر روز اخبار متفاوتی درباره اهداف نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه و کادر فنی به گوش می‌رسد، اما تا دیروز فقط دو خرید جدید و سه بازیکن تمدیدی محصول فعالیت باشگاه و کادر فنی در این حوزه بوده است و هنوز جاهای خالی نگران‌کننده‌ای در تیم وجود دارد.

خبر خوش آخر شب‌شنبه چه شد؟

یحیی گل‌محمدی عصر شنبه در مصاحبه خود ضمن اعتراف به اینکه باشگاه پرسپولیس بودجه کافی برای خرید بازیکنان تاپ و ملی‌پوش ندارد ابراز امیدواری کرد که در خصوص جذب بازیکن جدید تا پایان همان شب خبر خوشی به گوش هواداران برسد اما چنین اتفاقی نیفتاد. همان شب صحبت از بازگشت سجاد شهباززاده به سر میز مذاکره و البته احتمال جذب رضا اسدی به میان آمد اما همه منتظر ماندند تا ببینند روز یکشنبه چه اتفاقی در خصوص جذب بازیکنان جدید می‌افتد.

آبشک آب شد و رفت!

محمد آبشک روز شنبه در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و مذاکرات جدی را با مسئولان باشگاه انجام داد. بعد از پایان مذاکرات هم گفت به توافق نهایی دست یافته و روز بعد یعنی دیشب قراردادش را نهایی خواهد کرد اما دیروز خبری از هافبک فولاد نشد.

در حالی که دیروز همه منتظر حضور آبشک در باشگاه بودند و کادر فنی هم با تأکید روی خصوصیات فنی و بدنی این هافبک 34 ساله اوکی نهایی را درباره جذبش داده بودند اما به نظر می‌رسید با جدی شدن ماجرای جذب رضا اسدی انتقال آبشک به پرسپولیس کلاً منتفی شده است و زور هواداران به کادر فنی چربید، هرچند انصافاً رضا اسدی هم بازیکن پتانسیل‌داری است به شرطی که آماده باشد و با رقم معقول جذب شود.

یحیی تخفیف گرفت

دیروز گفته شد یحی گل‌محمدی با هماهنگی انجام‌شده بین او و مدیریت باشگاه وارد معرکه شده تا از بازیکن مدنظرش تخفیف بگیرد. در عین حال رضا اسدی و مدیر برنامه‌هایش که ابتدا رقم عجیب و غریبی را به پرسپولیس پیشنهاد داده بودند (15میلیارد) با توجه به جدی شدن مذاکره باشگاه با آبشک از خواسته اولیه خود کوتاه آمد و عدد درخواستی‌اش را به آنچه باشگاه قادر به پرداختن آن است نزدیک کرد تا این انتقال جوش بخورد. عصر دیروز در حاشیه تمرین گفته شد حضور رضا اسدی در پرسپولیس به احتمال زیاد یکشنبه‌شب نهایی خواهد شد.

نعمتی نهایی است

حضور علی نعمتی مدافع مورد علاه یحیی در پرسپولیس نهایی شده. دیروز مدیر برنامه این بازیکن در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و درباره مسأله رضایت‌نامه این بازیکن توضیح داد؛ اینکه با واگذاری مالکیت باشگاه رضایت‌نامه او صادر خواهد شد اما نعمتی باید بخش عمده‌ای از رقم قراردادش را برای رضایت‌نامه به باشگاه مشهد بدهد. گفته می‌شود رقم قرارداد نعمتی با پرسپولیس 4میلیارد خواهد بود که او 3میلیاردش را به پدیده پرداخت خواهد کرد، اما در هر صورت حضور او در پرسپولیس احتمالاً امروز نهایی می‌شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها