کد خبر : 66461

3 سال است پرسپولیس من را می خواهد / هنوز مذاکره ای نکرده ایم

3 سال است پرسپولیس من را می خواهد / هنوز مذاکره ای نکرده ایم

هافبک ایرانی سن‌پولتن اتریش اعلام کرد هیچ مذاکره‌ای با پرسپولیس انجام نداده و شایعات پیرامون مبلغ درخواستی‌اش نادرست است.

به گزارش خبرآنلاین، رضا اسدی یکی از بازیکنان مد نظر یحیی گل‌محمدی و جزو گزینه‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس است که طی روزهای اخیر عنوان شد بنابر دلایل مختلف هنوز به پیشنهاد سرخ‌پوشان پاسخ مثبت نداده و بر سر مسائل مالی هم به توافق نرسیده است.

این هافبک 25 ساله که فوتبال خود را در سپاهان آغاز کرد و طی سالیان اخیر برای نفت تهران، سایپا و تراکتور به میدان رفت، پس از تجربه قهرمانی در جام حذفی همراه با سرخ‌پوشان تبریزی راهی اتریش شد و در یک فصل گذشته عضو باشگاه سن‌پولتن بود ولی اکنون دوباره زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشتش به ایران و حضور در پرسپولیس مطرح شده است.

رضا اسدی در خصوص اینکه گفته می‌شود درخواست 10 میلیاردی از پرسپولیس داشته است، اظهار کرد: سه سال است باشگاه پرسپولیس من را می‌خواهد و در نقل و انتقالات مذاکره می‌کند، اما در این مقطع ما نه مذاکره‌ای داشته‌ایم و نه حرفی زده‌ایم. واقعا من نمی‌دانم این همه خبر و هجمه از کجا می‌آید.

او ادامه داد: همه می‌دانند من نه بازیکن جنجالی هستم و نه بازیکنی هستم که حاشیه‌ای به وجود بیاورم. در هر تیمی بودم، نشان دادم که کار خودم را انجام می‌دهم ولی متاسفانه در یک هفته گذشته آنقدر خبر اشتباه درباره خودم خواندم که واقعا تعجب می‌کنم.

هافبک ایرانی سن‌پولتن در خصوص اینکه گفته می‌شود فقط بر سر مبلغ قرارداد با پرسپولیس توافق نکرده است، گفت: من هیچ مذاکره‌ای با پرسپولیس و هیچ باشگاه ایرانی نکرده‌ام، اصلا در ایران نیستم و الان در اتریش هستم. واقعا دلیل اخبار اشتباه را نمی‌دانم و شاید یک سری هم می‌خواهند با این کارها به اهداف خودشان برسند.

اسدی عنوان کرد: یکبار می‌گویند رقم قرارداد گفته‌ام، یکبار عنوان می‌کنند بخاطر مدت قرارداد نیامده‌ام و از این دست مسائل. اگر قرار باشد مذاکره‌ای با پرسپولیس یا هر باشگاه دیگری صورت بگیرد، این مذاکره تلفنی نخواهد بود. باید دو طرف پشت یک میز بنشینند و مذاکره کنند.

او در خصوص جدایی‌اش از سن‌پولتن اتریش ابراز کرد: در حال مذاکره برای جدایی از باشگاه سن‌پولتن هستم و به زودی رضایت‌نامه‌ام را می‌گیرم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها