کد خبر : 29313

انتقاد تند هوشنگ نصیرزاده از بیرانوند

انتقاد تند هوشنگ نصیرزاده از بیرانوند

هوشنگ نصیرزاده گفت: بیرانوند که بعد از بازی آن‌‌طور مصاحبه می‌‌کند باید بداند که افراد را می‌‌توان محروم کرد، اما آنچه در ذهن افراد مانده، قابل محروم کردن نیست. مثلا می‌‌توانند تماشاگر تراکتور یا ماشین را محروم کنند تا به ورزشگاه نیایند، ولی وقتی یک نفر رفتاری مرتکب می‌‌شود که باعث هیجان مجموعه‌‌ای می‌‌شود، به‌‌جرات می‌‌توان گفت این رفتار ممکن است تا مدت‌‌ها در اذهان بماند.

به گزارش فرهیختگان ، دیدار پرسپولیس و ماشین‌‌سازی در جام حذفی با حواشی زیادی همراه بود.

اعلام یک پنالتی مشکوک به نفع قرمزها باعث شد نیمکت‌‌نشینان و مربیان تیم تبریزی که میزبان مسابقه بودند، به‌‌شدت اعتراض کرده و بازی را حدود ۱۰ دقیقه متوقف کنند.

درنهایت هم قرمزها در وقت‌‌های اضافه توانستند گل برتری را به ثمر رسانده و ماشین‌‌سازی را از دور مسابقات حذف کنند.

در همین خصوص سراغ هوشنگ نصیرزاده ، مدیرعامل ماشین‌‌سازی رفتیم که اظهاراتش را در قالب گفت‌‌وگو با ما در ادامه می‌‌خوانید.

ناظر به نیمکت ما گفت پنالتی را حل می‌‌کند!

هوشنگ نصیرزاده گفت:

    داور بازی ماشین‌‌سازی و پرسپولیس مرتکب اشتباهاتی شد که برای ما عجیب بود. اول اینکه داور خطاهای زیر خالی کردن را به‌‌خوبی تشخیص نمی‌‌داد. پنالتی‌‌ای که گرفت هم هرگز پنالتی نبود. از کادرفنی تیم شنیدم که ناظر بازی یعنی حیدر شکور به زمین بازی آمده و به نیمکت ما اعلام کرده پنالتی گرفته شده صحیح نیست و الان آن را حل می‌‌کنم، اما گویا داور به اشاره دست ناظر برای رفتن به سمت وی اهمیتی نداده و به سمت او نمی‌‌رود و شکور به نیمکت ما می‌‌گوید دیگر نمی‌‌شود کاری کرد!

کمک‌‌داور اعلام کرد ربیع‌‌خواه اخطار دارد!

هوشنگ نصیرزاده گفت:

    داور چند اشتباه دیگر هم داشت از جمله اینکه ربیع‌‌خواه باید کارت زرد دوم را می‌‌گرفت و از بازی اخراج می‌‌شد که این اتفاق نیفتاد و جالب اینجاست به محض اینکه ربیع‌‌خواه خطا کرد، کمک‌‌داور بلند به داور گفت این بازیکن اخطار دارد! البته رفتار کمک‌‌داور قابل انتقاد نیست و می‌‌تواند به داورش کمک کند، ولی این داور بازی است که باید تصمیم نهایی را بگیرد. درنهایت هم مهم‌‌ترین صحنه بازی در دقایق پایانی اتفاق افتاد که داور به اشتباه آن را پنالتی گرفت و جنجالی به پا کرد که همه دیدند.

خطیبی از بی‌‌عدالتی‌‌ها عصبانی بود

هوشنگ نصیرزاده گفت:

    کارشناسان جملگی معتقد بودند پنالتی‌‌ای اتفاق نیفتاده است. ممکن است برخی مواقع رسول خطیبی ناشی از بی‌‌عدالتی در کنار زمین رفتاری داشته باشد که تلقی پرخاشگری از آن شود، اما موضوع مهم این است که ایشان اصلا از الفاظ بدی استفاده نمی‌‌کند و تا جایی که او را می‌‌شناسم، این مربی از بی‌‌عدالتی‌‌ها عصبانی شده بود.

داور در حین بازی هم اخطار داد!

هوشنگ نصیرزاده گفت:

    نکته دیگر درخصوص داوری اینکه توپ در‌‌حالی‌‌که در دستان گلر پرسپولیس بود، داور به بازیکن این تیم اخطار داد و این در حالی است که بازی باید متوقف می‌‌شد و سپس داور کارت زرد را به بازیکن حریف نشان می‌‌داد. وقتی داور اخطار می‌‌دهد بازی باید متوقف باشد، اما او به نحو تعجب‌‌آوری در حین بازی این کار را انجام داد.

آقای بیرانوند! نمی‌‌توان سوابق ذهنی را محروم کرد

هوشنگ نصیرزاده گفت:

    بیرانوند که بعد از بازی آن‌‌طور مصاحبه می‌‌کند باید بداند که افراد را می‌‌توان محروم کرد، اما آنچه در ذهن افراد مانده، قابل محروم کردن نیست. مثلا می‌‌توانند تماشاگر تراکتور یا ماشین را محروم کنند تا به ورزشگاه نیایند، ولی وقتی یک نفر رفتاری مرتکب می‌‌شود که باعث هیجان مجموعه‌‌ای می‌‌شود، به‌‌جرات می‌‌توان گفت این رفتار ممکن است تا مدت‌‌ها در اذهان بماند. البته در این بازی از ادبیات خوبی علیه بیرانوند در ورزشگاه استفاده نشد و این باعث تاسف است، اما او بداند که محروم کردن هواداران یک تیم نمی‌‌تواند سوابق ذهنی را پاک کند. بیرانوند باید خودش هم رفتارش را اصلاح کند.

فقط مقابل پیکان بد بودیم

هوشنگ نصیرزاده گفت:

    ما نسبت به سال گذشته ۹ تغییر در ترکیب تیم داشته‌‌ایم و مقداری طول می‌‌کشد تا بازیکنان با هم به هماهنگی و حس مشترک برسند، اما با این توصیف در این چند بازی به‌‌جز بازی با پیکان، شرایط برای ما راضی‌‌کننده بوده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها