کد خبر : 12645

واکنش مدیرعامل ماشین سازی به اتهام تبانی در دربی تبریز

واکنش مدیرعامل ماشین سازی به اتهام تبانی در دربی تبریز

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی معتقد است که تبانی حرف رقبای تراکتورسازی بود و هر نتیجه‌ای در این بازی به دست می‌آمد، حرف داشت.

هوشنگ نصیرزاده، پس از برگزاری دربی تبریز درباره این دیدار اظهار داشت: درباره مسائل فنی بازی مربیان صحبت کردند. در فوتبال ایران مهاجم خوب نداریم، به همین خاطر تیم‌ها اقدام به خرید مهاجمان خارجی می‌کنند. در این شرایط تیم ما هم از نبود یک مهاجم خوب و تمام‌کننده ضربه می‌خورد و در هر بازی موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهیم و این شرایط مقابل تراکتورسازی هم تکرار شد. 

وی ادامه داد: ما کلکسیونی از بازیکنان 3 اخطاره داریم و هر بازی یک بازیکن را در اختیار نداریم. دیروز هم عزیز معبودی مدافع خودمان که در چند بازی گذشته عملکرد خوبی داشت را به همراه نداشتیم. از سمت چپ آسیب‌پذیر بودیم و هر دو گل تراکتورسازی هم از ضعف ما در این قسمت به ثمر رسید. ما 4 بازیکن 3 اخطاره داریم و برای بازی بعدی‌مان هم کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش‌مان را در اختیار نداریم. 

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز درباره این موضوع که پیش از بازی با تراکتورسازی صحبت از تبانی مطرح شده بود، عنوان کرد: ببینید تبانی حرف رقبای تراکتورسازی بود. این صحبت‌ها را روزنامه‌ها و چند سایت خبری مطرح کردند. هر نتیجه‌ای در این بازی  به دست می‌آمد، حرف داشت. ما می‌بردیم می‌گفتند تراکتورسازی راه داد ماشین‌سازی بالا بیاید، تراکتورسازی برده است می‌گویند که تبانی بوده و اگر بازی مساوی می‌شد، می‌گفتند امتیازات را با هم تقسیم کردند. 

نصیرزاده درباره مهاجم اسکاتلندی ماشین‌سازی گفت: ما در ابتدا برای به خدمت گرفتن این بازیکن منتظر نظر ایفمارک بودیم و با وجود مصدومیت جزئی که مهاجم اسکاتلندی دارد، با نظر مثبت ایفمارک این بازیکن را جذب کردیم. در حال حاضر هم منتظر ITC این بازیکن هستیم که هنوز به دست‌مان نرسیده است. باشگاه پیشین این بازیکن مدارک را اشتباه برای ما ارسال کرده بود که ما این موضوع را به این باشگاه اطلاع دادیم و پیگیر صدور ITC  مهاجم جدیدمان هستیم، ولی مشخص نیست چه زمانی به دست‌مان می‌رسد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها