کد خبر : 24278

شوک بد موقع به ساختار نقل و انتقالات استقلال

شوک بد موقع به ساختار نقل و انتقالات استقلال

ر شرایط که استقلال تهران در این فصل از آماده‌سازی برای رقابت‌های لیگ نوزدهم به نسبت چند فصل گذشته شرایط بسیار خوب و متعادلی را سپری می‌کرد در موقعیتی بسیار حساس با مشکلی سخت و عجیب روبرو شده است که برای این تیم در آینده گران تمام خواهد شد.

به گزارش ورزش11، جدایی علی خطیر، معاون ورزشی استقلال در مهم‌ترین مقطع فصل که بر اساس شنیده‌ها بیشتر به یک لج‌بازی با مدیربرنامۀ جنجالی، شبیه است، باعث شده تا تمرکز مدیران استقلال کمتر روی مسائل پیرامون آماده‌سازی تیم باشد و روند نقل‌و‌انتقالاتی آبی‌ها هم متوقف شده است. د

ر شرایطی که استقلال برای تقویت تیم خود به درخواست استراماچونی به 3 بازیکن دیگر در پست‌هایی حساس احتیاج دارد این باشگاه دچار حاشیه‌ها و سردرگمی‌های دیگری شده است تا به کل جذب بازیکن به فراموشی سپرده شود.

استقلالی‌ها حالا در مهم‌ترین مقطع آماده‌سازی خود با یک سکتۀ بزرگ رو‌برو هستند و همین موضوع می‌تواند روی عملکرد این تیم تاثیر بگذارد. دیر اضافه شدن بازیکنان جدید استقلال مطمئنا برای استراماچونی در شروع فصل یک معضل بزرگ خواهد بود و سرمربی استقلال زمان کافی برای شناخت و آمادگی این بازیکنان را ندارد تا به این ترتیب کار برای او سخت و سخت تر شود. بازیکنانی مانند فرشید باقری، علی کریمی و حتی اکنون سخن از بازگشت محسن کریمی و طارق همام هم می‌باشد که برخی از آن‌ها کل فصل بدنسازی را از دست داده‌اند.

تصمیم عاجل فتحی برای انتخاب یک معاون ورزشی جدید و کار بلد اتفاقی است که روند آماده سازی آبی‌ها را تسریع خواهد کرد و می‌تواند این تیم پرطرفدار و محبوب را از منجلاب و سردرگمی رهایی بخشد. مطمئناً حضور یک شخص شایسته از اهمیت فوق العاده‌ای برای تیم استراماچونی برخوردار است و کمک شایانی به این تیم خواهد کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها