کد خبر : 24150

جذب این بازیکن عامل پشت پرده استعفای جنجالی در استقلال

جذب این بازیکن عامل پشت پرده استعفای جنجالی در استقلال

جذب عارف غلامی بدون اطلاع علی خطیر باعث استعفای مسئول نقل و انتقالات استقلال شده. گفته می‌شود مدیربرنامه این بازیکن با مدیربرنامه علی کریمی یکی است و فشارهایی برای جذب او وجود داشته است.

به گزارش ایران ورزشی، استعفای ناگهانی علی خطیر از معاونت ورزشی باشگاه استقلال را برخی جریان های رسانه ای ناشی از اختلاف های گذشته میان او و دیگر مسئولان باشگاه می‌دانند که البته این گمانه زنی بی ارتباط با اتفاقات روزهای اخیر به خصوص در ماجرای جذب چند بازیکن جوان نیست.

علی خطیر که در به سرانجام رساندن پروژه سخت پروپژیچ زحمات زیادی برای باشگاه استقلال کشید و شخصا راهی زوریخ شده بود تا این مسئله پیچیده را حل کند، در جریان برخی توافق های اخیر با بازیکنان جوان قرار نگرفته است که این موضوع باعث ناراحتی عضوفعال باشگاه استقلال شده است.

خطیر وقتی ظهر امروز  به باشگاه استقلال رفت متوجه شد که مسئولان درحال عقد قرارداد با عارف غلامی هستند. پیش از این ماجرا با چند بازیکن جوان نیز توافق هایی انجام شده که خطیر از هیچ یک از این مذاکرات خبری نداشت و در واقع دیگر مسئولان بدون اینکه او را در جریان مذاکرات قرار دهند شخصا زمینه جذب چند بازیکن را فراهم کرده اند. این اتفاقات در حالی رخ داده که خطیر براساس احکامی که پیش تر از مدیرعامل باشگاه استقلال گرفته بود، باید شخصا با بازیکنان مورد نظر مذاکره می‌کرد.

اصرار مدیربرنامه های کریمی به جذب عارف غلامی

از طرفی شنیده می‌شود که روند مذاکرات با برخی بازیکنان از کانال درستی پیش نرفته است که شاید اگر علی خطیر همچنان به عنوان مسئول اول مذاکرات کار را پیگیری می‌کرد اتفاقات دیگری رخ می‌داد. ماجرا این است که مدیربرنامه های علی کریمی مدیریت برنامه های عارف غلامی را هم به عهده دارد. این شخص در مذاکراتی که برای بازگشت علی کریمی به باشگاه استقلال داشته مسئولان را مجبور کرده تا علاوه بر بازگرداندن علی کریمی زمینه جذب عارف غلامی را هم فراهم کنند که این مسئله با مخالفت برخی اعضای باشگاه از جمله همین علی خطیر روبه رو شده است.

در واقع یک نوع گرو کشی نرم در حال انجام است تا آن مدیر برنامه بتواند هم از کنار علی کریمی به سودی برسد و هم از کنار حضور عارف غلامی که برخی مسئولان باشگاه استقلال ظاهرا توجهی به این موضوع ندارند و می‌‌خواهند بازیکنی را به خدمت بگیرند که فصل پیش فقط در 8 بازی برای فوتبال حضور داشت و یکی از ضعیف ترین بازیکنان این باشگاه نیز محسوب می‌شد.

غلامی در فصولی که برای ذوب آهن و سپاهان نیز بازی کرد یکی از ضعیف ترین و ناکارآمد ترین  بازیکنان این دو باشگاه بود و هیچ گاه نتوانست به عنوان یک بازی جوان در ترکیب این دو تیم بدرخشد. حالا غلامی قصد دارد به زور مدیربرنامه های مشترکش با علی کریمی به استقلال بیاید که این موضوع نیز یکی از موارد اختلاف علی خطیر با برخی تصمیم گیران است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها