کد خبر : 14388

سند پرسپولیسی اصیل بود گلزن دربی پیدا شد! عکس

سند پرسپولیسی اصیل بود گلزن دربی پیدا شد! عکس

هافبک پرسپولیس از همان دوران کودکی عاشقانه این تیم را دوست داشته و به رویای نوجوانی خود در دربی جامۀ عمل پوشانده است.

در عصر کنونی فوتبال و با حاکمیت پول بر این رشتۀ ورزشی هیجان‌انگیز بازیکنانی که با عشق و علاق و از اعماق وجود به یک تیم تعصب داشته باشند و برای آن تیم به میدان بروند بسیار کم شده‌اند زیرا ملاک اصلیِ انتخابی تیم برای ستاره‌های عصر امروز پول و یا شهرت می‌باشد.

حتی در فوتبال ما نیز که دو تیم پرسپولیس و استقلال از نظر طرفدار حرف اول را می‌زنند باز هم هستند بازیکنانی که منافع مادی را به تعصب ترجیح می‌دهند. اما مطمئناً احمد نورالهی از این دست بازیکنان نیست. ستاره‌ای که دو روز پیش با گل‌زنی به استقلال به عنوان حماسه‌ساز دربی لقب گرفت و از محبوبیت صدچندانی بین هواداران پرسپولیس برخوردار شد.

این هافبک جنگنده و توانا به دور از هرگونه حاشیه‌ای در بهترین دوران فوتبال خود قرار دارد. با انتشار تصویری از دوران نوجوانی نورالهی کاملاً مشخص است که او از ابتدا علاقۀ زیادی به پرسپولیس و پوشیدن پیراهن سرخ این تیم داشته است و اکنون نیز به آرزوی خود جامۀ عمل پوشانده و از مهره‌های تاثیرگذارِ عشقِ دوران نوجوانی خود به حساب می‌آید.

امیدواریم در فوتبال عصرِ امروزمان و همچنین در سال‌های آینده از این دست بازیکنان مانند نورالهی بیشتر ببینیم، زیرا که بازی کردن فوتبال با عشق و پوشیدن پیراهن تیمی که تمام آرزوهای دوران کودکی در آن خلاصه می‌شود مطمئناً تاثیری صدبرابر بر بیننده و طرفداران خواهد گذاشت.

-100808

منبع:ورزش11

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها