کد خبر : 14344

عذرخواهی بازیکن پرسپولیس از سرمربی استقلال

عذرخواهی بازیکن پرسپولیس از سرمربی استقلال

هافبک پرسپولیس می‌گوید اگر سرمربی و مدافع باتجربه استقلال از او ناراحت شدند، از آنها معذرت‌خواهی می‌کند.

کمال کامیابی‌نیا پس از برتری پرسپولیس در دربی 89 گفت: خدا را شکر مردم از دیدن این مسابقه لذت بردند؛ بازی سنگینی بود و هر دو تیم در جدول شرایط خاصی داشتند که خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را بگیریم و خودمان را در بالای جدول نگه داریم.

او ادامه داد: دربی شیرینی بود که توانستیم در آن برنده شویم، اما بازی با استقلال هم دیگر تمام شد و به مسابقه آینده با پیکان فکر می‌کنیم و امیدوار به برتری در آن دیدار هم هستیم.

هافبک پرسپولیس عنوان کرد: اگر آقای شفر و آقا پژمان(منتظری) در آن صحنه درگیری ناراحت شدند، از آنها معذرت‌خواهی می‌کنم؛ یک لحظه در کنار زمین مهدی شیری با نوک پا بازیکن استقلال را زد و فکر کرد تمارض کرده که بنده به ایشان تذکر دادم؛ کنار زمین یک مقدار شلوغ بود و واقعا چیزی نگفتم، اما اگر ناراحت شدند، عذرخواهی می‌کنم.

کامیابی‌نیا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اتفاقی افتاد و آیا حرفی به آنها زدند که از تنش‌های نیمه اول در نیمه دوم خبری نبود، گفت: نه، اصلا چنین مباحثی نبود؛ بچه‌ها شرایط خودشان را داشتند؛ ما یک گل زده و جلو افتاده بودیم؛ استقلال هم برای زدن گل مساوی تلاش می‌کرد، اما خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

او درباره پنالتی چیپ فرشید اسماعیلی اظهار کرد: به هر حال شرایط سخت است و بهترین بازیکنان هم پنالتی را خراب می‌کنند؛ علی علیپور در یک بازی چیپ زد که تبدیل به گل شد؛ فوتبال است و امیدوار هستم استقلال در بازی‌های آینده موفق باشد.

منبع:ورزش سه

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها