کد خبر : 82636

معاینه فنی به قبضینو اضافه شد!

معاینه فنی به قبضینو اضافه شد!

سامانه‌ها روزبه‌روز در حوزه‌ی استعلام و پرداخت پیشرفت می‌کنندو خدمات بیشتری را با ساده‌ترین روش‌ها عرضه می‌کنند تا رضایت کاربران را بیش از پیش به دست آورند.

قبضینو نیز به عنوان یک سامانه استعلام و پرداخت بر قطار پیشرفت سوار است. این سامانه با ارائه‌ی خدمات استعلام و پرداخت قبوض دوره‌ای مانند آب، برق، گاز و ... شروع به کار کرده است و در حال حاضر، وارد حوزه‌ی استعلام و پرداخت خودرویی شده است.

استعلام معاینه فنی، جدیدترین خدمتی است که قبضینو در حوزه‌ی استعلام و پرداخت خودرویی به خدماتش افزوده است. در ادامه، ویژگی‌های این خدمت جدید را بررسی می‌کنیم؛ سپس مزایای این سامانه را بررسی خواهیم کرد. در نهایت، پیشنهادی برای بهبود این خدمت جدید ارائه می‌دهیم؛ بنابراین، همراه ما باشید.

اهمیت استعلام معاینه فنی ماشین

اگر خودروی شما مشمول دریافت معاینه فنی باشد؛ اما، تهیه یا تمدید نکرده باشید، جریمه‌ی ۵۲.۵۰۰ هزار تومانی به صورت روزانه در انتظارتان است. در نتیجه، استعلام معاینه فنی برای کسب اطلاع از وضعیت اعتبار معاینه فنی واجب است.

ویژگی‌های خدمت استعلام معاینه فنی قبضینو

ما در یک بررسی جامع دریافتیم که خدمت استعلام معاینه فنی خودرو قبضینو ویژگی‌های مشخصی دارد که در همان نگاه اول قابل شناسایی‌اند. فرقی نمی‌کند که از سایت یا اپلیکیشن آن استفاده کنید؛ چون، این ویژگی‌ها در هر دو ثابت است. در ادامه، اصلی‌ترین ویژگی‌های این خدمت جدید را معرفی می‌کنیم:

معاینه فنی

استعلام معاینه فنی خودرو با شماره پلاک و شماره VIN

استعلام معاینه فنی از قبضینو تنها به شماره پلاک و شماره VIN برای نمایش جزئیات احتیاج دارد؛ اما، این اطلاعات را از کجا به دست آوریم؟ ساده است؛ کافیست، کارت ماشین یا برگ سبز را داشته باشید تا اطلاعات مذکور را به دست آورید.

نکته‌ی حائز اهمیت اینجاست که شما نیاز به ثبت‌نام در قبضینو برای استفاده از خدمت مذکور ندارید؛ کافیست، وارد سایت یا اپلیکیشن شوید. در ادامه، گزینه‌ی «استعلام معاینه فنی خودرو» را از بخش دسته‌بندی خدمات انتخاب کنید؛ سپس، شماره پلاک و شماره VIN را وارد کنید.

نمایش جزئیات معاینه فنی خودرو

هنگامی که اطلاعات مذکور را وارد کردید؛ کافیست، ۵.۲۰۰ تومان را بپردازید تا جزئیات شامل نوع خودرو، رنگ خودرو، شماره شاسی، وضعیت معاینه فنی (دارد یا ندارد)، تاریخ اعتبار و جزئیات آزمون‌ها و تست‌ها مانند تست گاز، تست ترمز، تست چراغ‌ها، تست لاستیک‌ها و ... را مشاهده کنید.

شما می‌توانید دسترسی سریع به برخی خدمات خودرویی مانند استعلام و پرداخت خلافی داشته باشید؛ کافیست، گزینه‌ی مذکور را انتخاب کنید. در ادامه، یک نمونه از نتایج استعلام معاینه فنی در قبضینو آورده شده است تا شما با آن آشنا شوید.

ذخیره سوابق معاینه فنی خودرو

اگر پیش از این استعلام معاینه فنی از قبضینو گرفته باشید، شما می‌توانید آن را بارها و بارها مشاهده کنید؛ کافیست، گزینه‌ی «ورود یا ثبت‌نام» را انتخاب کنید؛ سپس، شماره موبایل خود را وارد کنید. در ادامه، شما باید کد ارسالی به شماره موبایل خود را بزنید تا سوابق را مشاهده کنید.

اکنون، گزینه‌ی «مشاهده سوابق» را برگزینید؛ سپس، گزینه‌ی «سوابق استعلام خدمات پلیس» را انتخاب کنید. شما باید به دنبال «استعلام وضعیت معاینه فنی» بگردید؛ سپس، گزینه‌ی «مشاهده جزئیات» را انتخاب کنید تا نتیجه‌ی استعلام معاینه فنی پیشین را مشاهده کنید.

آسانی استعلام

اگر یادتان باشد، شما تنها به شماره پلاک و شماره VIN برای مشاهده جزئیات معاینه فنی نیاز داشتید. اکنون، تصور کنید که نیازی به اینها هم نداشته باشید! چقدر همه‌چیز ساده‌تر و سریع‌تر پیش خواهد رفت! کافیست، یک بار اطلاعات مذکور را وارد کنید تا در حافظه‌ی پروفایل شما نگهداری شود. اگر دوباره به استعلام معاینه فنی نیاز داشته باشید، فقط باید در پروفایل خود باشید تا اطلاعات پیشین را با یک کلیک انتخاب کنید.

معاینه فنی

مزیت‌های خدمت استعلام معاینه فنی قبضینو

در حال حاضر، شما ویژگی‌های خدمت استعلام معاینه فنی قبضینو را شناخته‌اید؛ اما، حتما می‌پرسید که این ویژگی‌ها چه سودی برای شما دارد؟ ما اینجاییم تا مزیت‌های این خدمت جدید را برای شما شرح دهیم؛ بنابراین، همراه ما باشید.

ساده بودن

خوب است بدانید که استعلام معاینه فنی از قبضینو نسبت به استعلام معاینه فنی از سایر سامانه‌ها مانند سیمفا بسیار ساده‌تر است؛ اما، چرا؟ باقی سامانه‌ها از شما می‌خواهند که ثبت‌نام کنید تا استعلام معاینه فنی را بگیرید؛ اما، قبضینو تنها شماره پلاک و شماره VIN را می‌خواهد.

اطلاعات کم برای نمایش جزئیات موجب ساده شدن قبضینو شده است؛ اما، اطلاعات زیاد مانند ثبت‌نام برای نمایش جزئیات موجب پیچیده شدن سایر سامانه‌ها شده است. در نتیجه، ویژگی استعلام معاینه فنی با شماره پلاک و شماره VIN موجب ایجاد مزیت سادگی برای شما به عنوان کاربر قبضینو شده است.

سریع بودن

همانطور که گفته شد، اطلاعات کم برای نمایش جزئیات موجب سادگی این خدمت از قبضینو شده است؛ اما، همین ویژگی موجب سرعت این خدمت از قبضینو نیز شده است. هنگامی که شما اطلاعات کمتری برای نمایش جزئیات معاینه فنی وارد کنید، کارتان سریع‌تر پیش خواهد رفت.

در ضمن، ویژگی نگهداری اطلاعات ورود شما نیز به سریع شدن قبضینو کمک فراوانی کرده است. اگر شما بار دوم یا چندم باشد که استعلام معاینه فنی را می‌گیرید، نیازی به تایپ شماره پلاک و شماره VIN ندارید؛ بلکه، باید بر روی اطلاعات نگهداری شده کلیک کنید.

جامع بودن

جزئیاتی که در سامانه استعلام قبضینو نمایش داده می‌شود، جامع است؛ چون، تمام موارد مورد نیاز شما شامل اعتبار معاینه فنی به همراه جزئیات آزمون‌ها و تست‌ها بر روی خودروتان را نمایش می‌دهد. در ضمن، خدمات خودرویی متعددی در اختیار شماست که می‌توانید در کمترین زمان به آنها دسترسی داشته باشید.

دردسترس بودن

قبضینو سامانه‌ی استعلام و پرداخت دوره‌ای است که از طریق سایت و اپلیکیشن در اختیار شماست؛ بنابراین، دسترسی به آن با هر وسیله الکترونیکی مانند موبایل، لپ‌تاپ، تبلت و ... امکان‌پذیر است. در نتیجه، این سامانه همواره دردسترس است.

معاینه فنی

پیشنهاد ما برای بهبود خدمت استعلام معاینه فنی قبضینو

ما در این مطلب، ویژگی‌های خدمت جدید قبضینو را بررسی کردیم؛ سپس، مزیت‌های آنها را برای شما به عنوان کاربر قبضینو شرح دادیم. در ادامه، پیشنهادمان را برای بهبود خدمت جدید قبضینو خواهیم گرفت.

پیشنهاد ما این است که امکان دریافت نوبت معاینه فنی پس از مشاهده اعتبار معاینه فنی برای کاربر وجود داشته باشد؛ مثلاً، اگر فردی متوجه شد که اعتبار معاینه فنی‌اش تمام شده است، تنها با یک کلیک، نوبت برای تمدید اعتبار معاینه فنی‌اش را بگیرد. این موضوع به جامع‌تر شدن این خدمت و این سامانه کمک بسیار بزرگی خواهد کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها