کد خبر : 54062

همکاری نیسان و میتسوبیشی ادامه پیدا خواهد کرد

همکاری نیسان و میتسوبیشی ادامه پیدا خواهد کرد

با توجه به گزارش‌های اخیر در مورد قطع همکاری دو شرکت نیسان و میتسوبیشی، اشوان گوپتا مدیرعامل کنونی نیسان این اخبار را تکذیب کرد و ادامه داد که هیچ‌گونه توافق یا معامله‌ای برای تغییر وضعیت کنونی رابطه این دو شرکت و فروش سهم ۳۴ درصدی نیسان از سهام شرکت میتسوبیشی صورت نگرفته است.

به گزارش خودروتک به نقل از دنیای اقتصاد ، نیسان برنامه داشت تا با فروش سهم خود از میتسوبیشی، وضعیت اقتصادی و مالی خود را بهبود ببخشد که البته میتسوبیشی با اعلام ادامه همکاری، این اخبار را تکذیب کرد.
 
بلافاصله پس از آن، سهام دو شرکت نیسان و میتسوبیشی با رشد چشمگیری مواجه شد. گوپتا همچنین اعلام کرد که نیسان برنامه‌های متعددی برای ادامه این شراکت سه‌طرفه (نیسان، رنو و میتسوبیشی) در آینده دارد؛ از جمله ساخت نیسان میکرای بعدی بر اساس خودرویی از رنو و همچنین طراحی مشترک نیسان ناوارای نسل بعدی با پیکاپ میتسوبیشی تریتون.
 
بانی و رهبر این مشارکت سه‌طرفه، کارلوس گوسن، مدیرعامل سابق نیسان بود که در حال حاضر و به دنبال اتهامات کلاهبرداری، نیسان در دادگاهی خواستار غرامتی ۱۰۰ میلیون دلاری از او که اواخر سال گذشته به لبنان فرار کرد، شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها