کد خبر : 2575

آئودی e-Tron نیامده برگشت

آئودی e-Tron نیامده برگشت

سخنگوی شرکت خودروسازی لوکس «آئودی» اعلام کرد به دلیل توسعه نرم افزاری شاسی بلند الکتریکی این شرکت با یک ماه تأخیر وارد بازار خواهد شد.

به گزارش خودروتک، سخنگوی شرکت خودروسازی لوکس «آئودی» روز یکشنبه اعلام کرد به دلیل توسعه نرم افزازی و مشکلات ایجاد شده شاسی بلند الکتریکی این شرکت با یک ماه تأخیر وارد بازار خواهد شد. 

وی همچنین اعلام کرد خودروی جدید این شرکت تحت عنوان «ای ترون» به دلیل توسعه یکی از قطعات نرم افزاری با چهار هفته تأخیر وارد بازار می شود. 

این خودرو که ماه پیش در سان فرانسیسکو رونمایی شد بخشی از تلاش شرکت «آئودی» برای توسعه خودروهای شاسی بلند میان سایز در بازار جهانی خودرو است تا بتواند در حوزه تولید خودروهای الکتریکی شرکت تسلا را شکست بدهد. 

تأخیر ورود خودروی «ای ترون» به بازار را اولین بار روزنامه «بیلد ام زونتاگ» به نقل از یکی از منابع خود همین شرکت گزارش کرد . 

این روزنامه همچنین گزارش کرد که «آئودی» در حال مذاکره قیمت با یک شرکت کره ای تولید کننده باتری تحت عنوان «ال جی چم» است چرا که این شرکت قیمت محصولات خود را به دلیل افزایش تقاضا حدود 10 درصد افزایش داده است. این شرکت باتری های شرکت «آئودی»، «فولکس واگ‌ن» و «دایملر» را نیز تولید می کند. 

هم مقامات آئودی و هم «ال جی چم» درباره این مذاکره قیمتی هیچگونه توضیحی ندادند. 

منبع: با اقتصاد

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها