کد خبر : 83229

بررسی فنی و آپشن های تیگو 7 پرو و آریزو 6 پرو + خرید اقساطی

وقتی حرف از خرید و مقایسه خودروها به میان می‌آید، اغلب خودروهایی که از نظر کلاس بدنه در یک دسته طبقه بندی می‌شوند، با هم مورد بررسی قرار می‌گیرند. اما بازار کم تنوع محصولات داخلی باعث شده است گاها معیارهای مقایسه عوض شود و خودروهایی که از نظر فنی، آپشن‌ها و حتی قیمت در یک دسته قرار می‌گیرند با هم قیاس شوند. بنابرین اصلا بعید نیست که شما که قصد خرید خودرو جدید دارید بین شرکت در طرح فروش اقساطی تیگو 7 پرو یا فروش اقساطی آریزو 6 پرومردد مانده باشید. ما در این مطلب به بررسی تطبیقی دو خودرو با یکدیگر خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.


images_1713853272_6627535817279.jpg

 

مقایسه تیگو 7 پرو و آریزو 6 پرو از نظر طراحی ظاهری بدنه

هر دو محصول مدیران خودرو به سبب زیبایی ظاهری طرفداران خاص خود را دارند و اینکه کدام یک زیباتر است، سوالی است که پاسخ روشنی برای آن وجود ندارد، زیرا همه چیز نسبی و سلیقه‌ای است. با این حال اگر شما متقاضی شرکت در طرح فروش اقساطی آریزو 6 پرو هستید، باید به شما تبریک بگوییم، زیرا دست روی خودرویی گذاشته‌اید که طراحی پخته‌تر و همه پسندتری دارد. با این وجود آریزو سدان است و اگر شما به دنبال یک شاسی بلند خارجی می‌گردید بهتر است سراغ فروش اقساطی تیگو 7 پرو بروید.

مقایسه تیگو 7 پرو و آریزو 6 پرو از نظر طراحی داخلی و فضای کابین

برای مشتری ایرانی که معمولا ماشین شهری و سفری او یکی است، فضای داخل کابین اهمیت زیادی دارد. از این نظر باید گفت هر دو خودرو جادار هستند و فضای کافی در اختیار سرنشینان قرار می‌دهند. البته با توجه به کلاس بدنه تیگو، سرنشینان این خودرو فضای سر بیشتری دارند و این نکته می‌تواند یک دلیل منطقی برای شرکت در طرح فروش اقساطی تیگو 7 پرو باشد برای کسانی باشد که افراد قد بلند زیادی در خانه دارند.

با این حال باید گفت که آریزو 6 کابین مدرن‌تر، لوکس‌تر و چشم‌نوازتری دارد و اگر کسی هستید که روی تک تک جزییات ماشین خود حساس هستید، راحت‌تر شما را راضی کند. همچنین اگر ظرفیت صندوق عقب برایتان مهم است، توصیه می‌کنیم سراغ طرح فروش اقساطی آریزو 6 پرو بروید، زیرا فضای بار بزرگ‌تری نسبت به تیگو 7 دارد.

 

 

 

images_1713853278_6627535ed5ba2.jpg

مقایسه تیگو 7 پرو و آریزو 6 پرو از نظر مشخصات فنی

سدان و کراس اوور مدیران خودرو پیشرانه یکسانی در سینه دارند. هر دو مجهز به یک موتور 1.5 لیتری توربو شارژ 4 سیلندره هستند که 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور ایجاد می‌کند. با این وجود کلاس بدنه و وزن دو خودرو سبب می‌شود تا تجربه رانندگی متفاوتی برای کاربران بر جای بگذارند. شما با شرکت در طرح فروش اقساطی آریزو 6 پرو صاحب سدانی خواهید شد که شتاب صفر تا صدی آن 9 ثانیه است و می‌تواند با حداکثر سرعت 210 کیلومتر بر ساعت در جاده هنرنمایی کند. همچنین مصرف سوخت این خودرو اندکی کمتر از تیگو 7 است و عدد 6.6 لیتر در هر صد کیلومتر به عنوان مصرف سوخت ترکیبی برای آن به ثبت رسیده است.

این در حالی است که علاقمندان به بهره‌گیری از طرح فروش اقساطی تیگو 7 پرو با حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت می‌توانند در جاده برانند و شتاب صفر تا صدی این شاسی بلند نیز 10.2 ثانیه است. تیگو 7 پرو صدی 6.9 لیتر بنزین مصرف می‌کند و گیربکس آن از نوع DCT خشک اتوماتیک 6 سرعته است. بنابراین دو خودرو از نظر جعبه دنده نیز با هم تفاوت دارند، چراکه آریزو شش پرو مجهز به یک جعبه دنده CVT اتوماتیک 9 سرعته است.

مقایسه تیگو 7 پرو و آریزو 6 پرو از نظر امکانات رفاهی

تیگو 7 پرو و آریزو 6 پرو از نظر امکانات رفاهی و ایمنی در سطح قابل قبولی قرار دارند و کاربران خود را راضی می‌کنند. اما اگرچه در بخش فنی آریزو دلایل کافی برای شرکت در طرح فروش اقساطی آریزو 6 پرو را به علاقمندان خود می‌دهد، اما امکانات رنگارنگ تیگو 7 می‌تواند کفه ترازو را به سود این کراس اوور سنگین‌تر کند. اگرچه دو خودرو امکانات مشترک گوناگونی مانند صندلی برقی راننده، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سانروف، شش کیسه هوا، دیلایت و اتولایت، اتوهلد، سنسور فشار باد تایرها و سنسور پارک عقب دارند، اما با شرکت در طرح فروش اقساطی تیگو 7 پرو می‌توانید از امکانات بیشتری مانند سقف پانوراما، سنسور باران، کنترل سرعت در سرازیری، تهویه مطبوع اتوماتیک با تنظیمات دوگانه و سنسور پارک جلو نیز بهره ببرید.

آیا امکان خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو وجود دارد؟

اگر به دنبال طرح‌های اقساطی هستید که کمپانی ارائه کند، باید بگوییم حالا حالاها قید ماشین دار شدن را بزنید. زیرا تمامی کمپانی‌های خودروساز، مونتاژ کننده و وارد کننده در حال حاضر تنها با شیوه‌های فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات خود را عرضه می‌کنند و مدیران خودرو نیز هیچ طرح و برنامه‌ای برای فروش اقساطی تیگو 7 پرو یا فروش اقساطی آریزو 6 پرو ندارد. با این حال چنانچه به هر دلیلی قصد خرید قسطی ماشین مورد علاقه‌تان را دارید، می‌توانید سراغ مراکز معتبری بروید که به شکل تخصصی در زمینه فروش قسطی انواع خودرو فعالیت می‌کنند و همواره مشتری مداری را اساس کار خود قرار داده‌اند. مجموعه‌هایی مانند فرنام خودرو در این زمینه پیشتاز هستند.

 

بهترین مرکز فروش اقساطی تیگو 7 پرو و آریزو 6 پرو

دیگر لازم نیست به دنبال بهترین مرکز فروش اقساطی تیگو 7 پرو یا فروش اقساطی آریزو 6 پرو بگردید، زیرا فرنام خودرو همه شرایط مشتریان خود را به درستی درک کرده و طرح ویژه ای برای کاربران خود در نظر گرفته است. شما با استفاده از طرح فروش اقساطی خودرو توسط فرنام خودرو می‌توانید با کمترین سرمایه، حداقل ترین پیش پرداخت، اقساط بلند مدت و قیمت واقعی آریزو 6 پرو یا تیگو 7 پرو را خریداری کنید و ضمن اینکه این خودروها را به صورت فوری تحویل می‌گیرید، سند نیز به اندازه مبلغ پرداخت شده به نام شما ثبت خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر فروش فرنام خودرو تماس حاصل نمایید.

ادرس: اتوبان شهید قاسم سلیمانی (رسالت) خیابان مدائن خیابان اخلاقی

شماره تماس: 02177091218

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها