کد خبر : 35113

وزیر صنعت : خودروهای کف کارخانه خودروسازان به صفر رسید

وزیر صنعت : خودروهای کف کارخانه خودروسازان به صفر رسید

وزیر صنعت با بیان اینکه خوشبختانه آمار تولید کالاهای منتخب کشور در ۸ ماهه امسال عمدتاً افزایشی بوده است، گفت: کف پارکینگ خودروسازان از خودروهای دپو شده صفر شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از مهر رضا رحمانی در جلسه قرارگاه رونق تولید که با حضور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به توان و ظرفیت بالای قرارگاه، این عزیزان همواره برای کمک به طرح‌های مختلف وزارت صمت پایه کار بودند.

وی تصریح کرد: یکی از دلایلی که امسال و با وجود افزایش موانع، مشکلات اجرایی کمتر شده است؛ همین رویکرد ما در افزایش سطح همکاری‌ها و بهره گیری از توان داخلی است.

خودرو دپو شده در پارکینگ خودروسازان بزرگ به صفر رسیده است

رحمانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه آمار تولید کالاهای منتخب کشور در ۸ ماهه امسال عمدتاً افزایشی بوده است؛ در آلومینیوم با توجه به تدابیر اتخاذ شده تا پایان سال کسری تولید جبران خواهد شد و در بخش خودرو نیز خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی انجام شده و این صنعت امروز راه افتاده و کف پارکینگ خودروسازان از خودروهای دپو شده صفر شده است.

وی تاکید کرد: تزریق منابع جدید و داخلی سازی در صنعت خودرو کشور جواب داده و البته ضرورت دارد که احتیاطات لازم را برای ادامه کار و توسعه این صنعت بیش از پیش داشته باشیم.

وزیر صمت با اشاره به مصوبه شورای پول و اعتبار در خصوص تأمین مالی صنایع خودروسازی کشور گفت: امیدواریم این اتفاق به رونق بیشتر این صنعت کمک کند و همچنین باید فروش اموال مازاد شرکت‌های بزرگ خودروسازی را سرعت ببخشیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها