کد خبر : 34769

ب ام و X3 برقی در راه است (عکس)

ب ام و X3 برقی در راه است (عکس)

اطلاعات جدیدی در رابطه با بی‌ام‌و iX3 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. این خودروی آلمانی بردی بیش از 440 کیلومتر خواهد داشت.

به گزارش خودروتک به نقل از جی اس ام ، در آوریل 2018 شاهد رونمایی از خودروی مفهومی بی‌ام‌و iX3 بودیم. این شرکت آلمانی در حال توسعه مدل تجاری این کراس‌اوور تمام الکتریکی است. به تازگی مشخصات فنی این خودرو به اینترنت راه پیدا کرده است.

این خودرو سال آینده میلادی برای بازار چین وارد خط تولید می‌شود. این خودرو توسط شرکت بی‌ام‌و برلیانس در چین به تولید می‌رسد. بی‌ام‌و iX3 به یک باتری 74 کیلووات ساعتی مجهز می‌شود که بردی بیش از 440 کیلومتر با هربار شارژ دارد. این برد توسط WLTP اعلام شده؛ بنابراین در بررسی EPA شاهد برد کمتری خواهیم بود.

قدرت این کراس‌اوور توسط نسل پنجم موتور برقی eDrive بی‌ام‌و تامین می‌شود. این شرکت آلمانی تمام قطعات مربوط به این سیستم را به تنهایی توسعه داده و شرکت دیگری در توسعه آن نقش نداشته است. این سیستم می‌تواند در بسیاری از خودروها و در رده‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. بی‌ام‌و iX3 قدرتی برابر با 286 اسب بخار و گشتاوری برابر با 400 نیوتن متر در اختیار راننده قرار می‌دهد. این خودروی آلمانی تنها به یک موتور برقی مجهز می‌شود که قدرت تولیدی آن به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. در حال حاضر بی‌ام‌و اشاره‌ای به عرضه مدلی مجهز به سیستم چهار چرخ محرک آن نکرده است.

بی‌ام‌و به مصرف کم انرژی توسط این کراس‌اوور افتخار می‌کند. این خودرو در هر 100 کیلومتر رانندگی به کمتر از 20 کیلووات ساعت انرژی نیاز دارد که این موضوع امکان استفاده از باتری کامپکت را برای این شرکت آلمانی فراهم کرده است. با عرضه بی‌ام‌و iX3، خودروی X3 تبدیل به اولین محصول این برند آلمانی می‌شود که در مدل‌های بنزینی، دیزلی، پلاگین هیبریدی و تمام الکتریکی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها