کد خبر : 1038

اختصاصی خودروتک؛

معرفی داستر 2019 با تغییرات اروپایی پسند + عکس

معرفی داستر 2019 با تغییرات اروپایی پسند + عکس

محصول جدید داچیا زیرمجموعه رومانیایی رنوی فرانسه با چهره، آپشن و مشخصات فنی جدید خود می‌تواند مشتریان سخت‌گیر اروپایی را به سوی خود جلب کند.

به گزارش خودروتک، رقیب اصلی نیسان قشقایی، رنو کپچر و سوزوکی ویتارا با چهره‌ای جدید رونمایی شد. این شاسی‌بلند جدید داچیا که تحت نظارت و مهندسی رنو تولید شده، در ویرایش جدید خود شامل طراحی مدرن‌تری شده است. اضافه شدن قابلیت پشتیبانی اندروید موسوم به Android Auto و iOS موسوم به CarPlay می‌تواند جوانانی که نسبت به گوشی‌های موبایل خود تعصب دارند را ترغیب کند.

داچیا داستر

داچیا داستر جدید در حال حاضر با یک پیشرانه 1.3 لیتری دیزلی تقویت‌شده راهی بازار می‌شود. خروجی این خودرو 150 اسب‌بخار با 250 نیوتن‌متر گشتاور است. پیش‌تر مرسدس‌بنز، رنو و نیسان خودروهای دیزلی با چنین پیشرانه‌ای را عرضه کرده بودند که هریک بیش از 130 اسب‌بخار نیرو و 240 نیوتن‌متر گشتاور تولید نمی‌کردند. این یعنی قوی‌ترین محصول گازوئیل‌سوز رومانیایی‌ها.

داچیا داستر

برای تیپ‌های پایه هم‌چنان نمونه تک دفرنسیال FWD در نظر گرفته می‌شود اما در نسخه‌های فول شاهد حضور سیستم انتقال قدرت 4WD دو دفرنسیال هستیم. نسبت‌های اولیه و ابعاد خودرو نسبت به قبل تغییری نکرده اما به لطف فاصله بیشتر محورها،‌ جلوپنجره برجسته‌تر و گلگیرهای بزرگ‌تر، این خودرو عضلانی‌تر از قبل شده است. چراغ‌های عقب نیز تا حدودی به چراغ‌های جیپ رنگید شباهت دارد اما نمای زیبایی را به بخش عقب این کراس‌اوور فرانسوی-رومانیایی بخشیده است. دیفیوزر جدید سپر عقب، ریل‌های آلومینیومی روی سقف و رینگ‌های 17 اینچی از دیگر ویژگی‌های طراحی بیرونی داچیا داستر 2019 محسوب می‌شوند.

داچیا داستر

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها