کد خبر : 10585

فرمول یک/ خودروی فصل 2019 تیم مک لارن رونمایی شد

فرمول یک/ خودروی فصل 2019 تیم مک لارن رونمایی شد

تیم فرمول یک مک لارن از ماشین 2019 خود با نام MCL34 و با موتور رنو طی مراسمی در وکینگ رونمایی کرد. این ماشین در روز پنج شنبه و در مرکز تکنولوژی مک لارن با رنگ نارنجی، مانند دو سال گذشته جلوی دوربین اصحاب رسانه قرار گرفت.

به گزارش خودروتک، مک لارن توانسته برای فصل 2019، اسپانسرهای بیشتری را جذب کند و بر روی رنگ آبی قسمت عقب خودرو نیز می توان نام برخی از این اسپانسرها، از جمله استرلا گالیسیا، پتروبراس، دل و شکلات هاسکی را مشاهده نمود.

مک لارن MCL34

مک لارن MCL34

ماشین جدید مک لارن برای 2019، دو راننده ی کاملا جدید با نام های کارلوس ساینز و لندو نوریس را به خود خواهد دید که جایگزین فرناندو آلونسو و استافل وندورن شده اند.

مک لارن امیدوار است که پس از سه سال ناکامی با هوندا و یک فصل چالش برانگیز به همراه رنو در 2018، بتواند بهبود قابل ملاحظه ای را از ماشین جدید خود در 2019 مشاهده کند. مک لارن در جدول رده بندی فصل گذشته در مکان ششم ایستاد که با نتیجه ی بهترین فصل آن ها به همراه هوندا برابر است.

لندو نوریس و کارلوس ساینز - مک لارن 2019

لندو نوریس و کارلوس ساینز – مک لارن 2019

همچنین نتیجه ی ضعیف مک لارن در 2018 باعث شد تا تغییراتی در کادر مدیریتی این تیم بوجود آید و اریک بولیر از سمت مدیر این تیم کنار رود. آندریاس سیدل، رئیس سابق تیم پورشه در مسابقات استقامت، از ابتدای ماه مه در راس تیم مک لارن قرار می گیرد اما هنوز پیوستن جیمز کی، مدیر فنی تورو روسو به این تیم نامشخص است.


منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها