کد خبر : 81075

یک استقلالی فرصت صدرنشینی را از آبی‌ها گرفت

یک استقلالی فرصت صدرنشینی را از آبی‌ها گرفت

تیم‌های استقلال و آلومینیوم در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی بدون برنده به اتمام رسید.

 استقلال و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) در ادامه دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی کردند که این بازی با تساوی صفر- صفر به پایان رسید.

استقلال فرصت داشت با غلبه بر آلومینیوم که چهار مربی و هفت بازیکن پیشین استقلال را در تیم خود دارد، امتیازات خود را به عدد ۲۱ برساند و با یک تفاضل گل اختلاف نسبت به پرسپولیس، جایگاه دوم جدول را از آن خود کند. با این حال آلومینیوم روند شکست‌ناپذیری خود ظرف پنج هفته اخیر را ادامه داد تا استقلال با ۱۹ امتیاز، پایین‌تر از پرسپولیس و سپاهان در رده سوم جدول بایستد.

این اولین بازی استقلال پس از بازگشت علی فتح‌الله‌زاده به این باشگاه در سمت مدیرعاملی آبی‌ها به شمار می‌رفت. ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال به دلیل محرومیت از روی سکوها بازی را تماشا می‌کرد.

ترکیب استقلال : سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی، آرش رضاوند (۶۵ - سعید مهری)، مهدی قایدی، محمد محبی و پیمان بابایی (۶۰ - ارسلان مطهری).

گزارش لحظه به لحظه؛ استقلال ۰ - آلومینیوم ۰/ یک استقلالی روبه‌روی استقلالی‌ها

ترکیب آلومینیوم : حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده (۶۵ - امیر نوری)، والنتینو یوئل (۶۵ - رضا جبیره)، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا (۶۵ - اسماعیل شریفات)، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی و سیداحسان حسینی.

گزارش لحظه به لحظه؛ استقلال ۰ - آلومینیوم ۰/ یک استقلالی روبه‌روی استقلالی‌ها

داور : سید وحید کاظمی.

نیمه اول

دقیقه ۱۰: شوت راه دور مهدی قایدی که از پشت محوطه جریمه زده شد، با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: ارسال کرنر مهدی پور با ضربه بازیکنان آلومینیوم به شکل خطرناکی از کنار دروازه راهی اوت شد تا ضربه کرنر تکرار شود که این بار ارسال بازیکن استقلال بی نتیجه بود.

دقیقه ۱۶: ارسال یامگا به روی دروازه نصیب رضاوند شد که کنترل این بازیکن خوب نبود. دفع توپ مدافعین اراکی، توپ را در اختیار سلمانی قرار داد که شوت کم جان او را پورحمیدی گرفت.

دقیقه ۱۷: نخستین موقعیت جدی آلومینیوم در این لحظه شکل گرفت که شوت کم جان یوئل را حسینی به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۲۴: شوت پای چپ رضاوند بین راه به یکی از بازیکنان آلومینیوم برخورد کرد و در ادامه پورحمیدی مشکلی برای مهار توپ نداشت.

دقیقه ۲۸: محمدرضا آزادی با فرار از خط دفاعی استقلال، در گوشه محوطه جریمه ضربه اش را به سمت دروازه زد که حسینی با واکنشی خوب، توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۴: ارسال کرنر مهدی پور پس از دفع ناقص بازیکنان اراکی، گوشه محوطه جریمه به قایدی رسید که ضربه نرم و فنی او با اختلاف بسیار کمی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: پیمان بابایی پس از این پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، با یک چرخش ضربه اش را به سمت دروازه زد که توپ به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱: یک فرصت فوق العاده گلزنی برای استقلال خلق شد. روی یک حرکت از سمت چپ، سلمانی توپ را به صورت زمینی به روی دروازه فرستاد که مدافعین ایرالکو آن را برگشت دادند. روی ریباند، توپ به محبی رسید که ضربه او به هوشمند برخورد کرد و به گل تبدیل نشد. استقلالی ها روی این صحنه اعتقاد به خطای هند پنالتی داشتند.

دقیقه ۶۴: ضربه بغل پا و فنی سعید مهری با پای چپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۷: ارسال محمداحسان حسینی از سمت چپ با ضربه سر شیرجه ای رضا جبیره همراه شد که توپ او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۱: حرکت در عرض محمد محبی با شلیک پر قدرت و ناگهانی این بازیکن همراه شد که پورحمیدی با واکنشی دیدنی توپ را دور کرد.

دقیقه ۷۲: پاس در عمق و دیدنی سعید مهری به مهدی قایدی رسید که شوت بغل پای او را باز هم پورحمیدی با واکنشی دیدنی دفع کرد.

دقیقه ۸۳: ارسلان مطهری پس از دریافت یک پاس خوب از محبی، با یک چرخش ضربه اش را به سمت دروازه زد که در برگشت نیز شوت سعید مهری راهی به درون دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۸۸: ارسال سلمانی از چپ را مدافعین اراکی برگشت دادند. توپ پشت محوطه جریمه به مهدی پور رسید که ضربه چکشی او را پورحمیدی گرفت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها