کد خبر : 75444

زمزمه بازگشت به پرسپولیس قیمت را بالا برد | کار جذب علیرضا بیرانوند برای پرسپولیس سخت شد

زمزمه بازگشت به پرسپولیس قیمت را بالا برد | کار جذب علیرضا بیرانوند برای پرسپولیس سخت شد

باشگاه بازیکن سابق پرسپولیس واکنش جدیدی به انتقال این بازیکن برای بازگشت به جمع سرخ‌پوشان پایتخت نشان داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، باشگاه پرسپولیس که در نقل و انتقالات نیم‌فصل به دنبال بازگرداندن علیرضا بیرانوند به چارچوب دروازه سرخ‌ها بود موفق به این کار نشد. در ادامه عملکرد فنی ضعیف دروازه‌بان پرسپولیس منجر به از دست رفتن امتیازهای حیاتی برای سرخ‌ها در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر شد، همین امر سبب شد تا یحیی گل‌محمدی خواستار تمدید قرارداد بازیکنان تأثیرگذار و بازگرداندن ملی‌پوشانی همچون علیرضا بیرانوند شود.

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم بواویشتا پرتغال که به دلیل نیمکت‌نشینی و عملکرد نامطلوب جایگاه خود در بعضی از مسابقات تیم ملی ایران را هم از دست داد تا امیر عابدزاده به سنگربان مورد اطمینان دراگان اسکوچیچ تبدیل شود آمادگی خود برای بازگشت به پرسپولیس را اعلام کرده است اما همه چیز را مشروط به موافقت باشگاه رویال آنتورپ بلژیک دانسته است. بیرانوند به عنوان بازیکن قرضی از آنتورپ در بواویشتا حضور دارد و پرسپولیس برای جذب او چاره‌ای جز پرداخت پول رضایت‌نامه‌اش به آنتورپ ندارد.

باشگاه آنتورپ نیز با اطلاع از محبوبیت بیرانوند نزد هواداران و صحبت درباره بازگشت این بازیکن به دروازه سرخپوشان قصد دارد مبلغ رضایتنامه او را افزایش دهد تا در صورت درخواست بیرانوند برای جدایی از باشگاه اقدام به فروش او به پرسپولیس کند در غیر این صورت حاضر نیست او را در لیست مازاد باشگاه قرار دهد.

این در حالی است که سرخپوشان با منابع مالی بسیار محدود دست و پنجه نرم می‌کنند و توان پرداخت مبلغ رضایت‌نامه بیرانوند را ندارند. باشگاه پرسپولیس برای محکومیت ۸۶ هزار دلاری خود در قبال آنتونی استوکس پول نداشت تا از AFC بخواهد از منابع مالی موجود بتواند این مبلغ را فراهم کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها