کد خبر : 7169

آخرین وضعیت پرداخت کمک هزینه مهدکودک فرهنگیان

آخرین وضعیت پرداخت کمک هزینه مهدکودک فرهنگیان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص پرداخت کمک هزینه مهد کودک فرهنگیان توضیحاتی ارائه کرد.

 علی الهیار ترکمن درباره کمک هزینه مهدکودک کارکنان آموزش و پرورش گفت: این بند از سال ۸۴ به علت کسری های بودجه‌ای در آموزش و پرورش اجرا نمی‌شد. از سال ۸۴ تا سال ۹۶ ما ۸۰۰ میلیارد تومان بدهی داریم و پیگیری تامین منابع از طریق سازوکارهای موجود هستیم. برای سال‌جاری نیز ۴۰ میلیارد تومان دیده شده و تا آخر سال قطعا پرداخت می کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره استخدام در آموزش و پرورش گفت: مجوز استخدام در آموزش و پرورش باید از طریق سازمان اداری استخدامی تصویب و به ما ابلاغ شود. مکاتبات خود را در این زمینه شروع کرده ایم و در حال ارائه مستندات لازم به سازمان اداری هستیم تا بتوانیم تا سقف نیاز مجوز بگیریم.

ترکمن همچنین در پاسخ به پرسشی پیرامون جذب ۵۰۰۰ نیروی خدماتی اظهار کرد: تامین نیروی خدماتی در مدارس یکی از مشکلاتی است که با آن روبرو هستیم. ماده ۱۷ قانون مدیریت خدمات کشوری این امکان را به ما داده است که با اخذ مجوزهای لازم از طریق شرکت های ذیربط نیروهای خدماتی لازم را تامین کنیم. این کار پس از طی مراحل کاری خود از طریق برگزاری مناقصه از سوی ادارات کل آموزش و پرورش انجام می‌شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها