کد خبر : 65655

دل شیر سعید معروف برابر لهستان در امتیاز 20 ست پنجم

دل شیر سعید معروف برابر لهستان در امتیاز 20 ست پنجم

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در المپیک 2020 توکیو از ساعت 15:10 امروز شنبه 2 مرداد به مصاف تیم قدرتمند و مدعی لهستان رفت و در یک جدال نزدیک و تماشایی با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

سعید معروف، سیدمحمد موسوی، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، علی‌اصغر مجرد و مهدی مرندی (لیبرو) بازیکنان شروع‌کننده ایران در این بازی ویژه بودند.

حساسیت های این بازی که به دلیل کری خوانی کوبیاک بازیکن لهستان، از قبل از آغاز بازی شروع شده بود با رسیدن به ست پنجم به اوج خود رسید. در این ست هم دو تیم پا پس نمی کشیدند تا بازی به امتیاز 20 بر 19 به نفع لهستان رسید. در اینجا بود که سعید معروف هنر و اعتماد به نفس خود را یک بار دیگر به رخ والیبال جهان کشید.

ورزش سه در مورد این صحنه نوشت: امتیاز بازی 19 ، 20 به سود لهستان دنبال می شد و بازیکنان لهستان توانسته بودند توپ را با موفقیت در زمین ایران قرار دهند، اما همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، سعید معروف که بازیکن را برای دادن پاس در موقعیت مناسب پیدا نمی کرد، خودش با خونسردی و اعتماد به نفس کامل، اقدام به زدن جای خالی کرد و اینطور که می بینید 5 بازیکن تیم لهستان را به هم ریخت و امتیاز 20 را برای ایران به ارمغان آورد تا دوباره همه چیز از سر گرفته شود.

01626586

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها