کد خبر : 56338

اگر من نتایج مارک ویلموتس در تیم ملی را می‌گرفتم اعدامم می‌کردند!

اگر من نتایج مارک ویلموتس در تیم ملی را می‌گرفتم اعدامم می‌کردند!

امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر سیرجان مدعی شد این تیم می‌تواند به قطبی تازه در فوتبال ایران تبدیل شود.

به گزارش تسنیم، امیر قلعه‌نویی با حضور در برنامه «فوتبال برتر»، اظهار داشت: از مدافعان سلامت تشکر می‌کنم که یک سال ایثار کردند. از مسئولان هم می‌خواهم که کار خرید واکسن را انجام بدهند و نوع خوبش را بخرند. کشور ما ثروتمند است، اما چیزی که لایق ایران و ایرانی است، انجام نشده. امیدوارم در این بخش که عزیزان ما ایثار می‌کنند، مسئولان در خرید واکسن و شرایط اقتصادی به نفع ملت ایران عمل کنند.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران در پاسخ به این پرسش که اگر نتایج مارک ویلموتس را به دست می‌آورد با او چه می‌کردند، اظهار داشت: مرا اعدام می‌کردند. قرارداد ویلموتس شاهکار بود؛ چون مدیران سر جای خود نیستند. سه سازمان و شرکت یعنی مس کرمان، فولاد مبارکه سپاهان و گل‌گهر سیرجان خرج ایران را می‌دهند. اگر من و شما را در این کارخانه‌ها بگذارند، چه بلایی به سر مجموعه می‌آید. فوتبال هم تخصص است و پیش از تشکیل وزارت ورزش، هفت وزیر در شورای عالی ورزش حضور داشتند. یعنی این وزارتخانه به اندازه هفت وزارتخانه اهمیت دارد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بار دیگر با اشاره به قراردادی که با مارک ویلموتس بسته شده است، گفت: شاید دوستان خام بودند. فکر نکنم نیتی پشت این کار بوده است. شاید چون کی‌روش رفته بود می‌خواستند کسی را بیاورند که اسم و رسم داشته باشد. شاید عجله کردند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها