کد خبر : 52392

استقلال بدون شوک جدایی لیگ را آغاز می کند؟

استقلال بدون شوک جدایی لیگ را آغاز می کند؟

یکی از نگرانی های استقلالی ها همواره از دست دادن ستاره های محبوب و اثر گذار در نیم فصل یا پایان فصل بوده است. به نظر می رسد لیگ بیستم شروع متفاوتی برای آنها خواهد داشت.

از روزبه چشمی که بگذریم که خیلی سریع کارهای فسخ قرارداد و انتقالش به ام صلال را تمام کرد، بقیه ستاره ها ماندنی به نظر می رسند.

سیدحسین حسینی که گفته می شد از انتقال رشید مظاهری دلخور است و حتی بحث انتقالش به تراکتور و فولاد نیز مطرح بود، چند روزیست که دیگر از فضای نقل و انتقالات خارج شده و بحثی در این زمینه در رسانه ها مطرح نمی شود.

شیخ دیاباته و میلیچ حقوق عقب افتاده خود را گرفته اند و در راه بازگشت به استقلال هستند. تنها مشکلات دوران قرنطینه در کشورهایشان بازگشت آنها را به تاخیر انداخته است.

علی کریمی ستاره خط میانی استقلال اگر چه قراردادش به پایان رسیده و مشغول مذاکره با تیم های مختلف از جمله تیم های ترکیه ای است اما سیگنال های خوبی برای ماندن در استقلال هم داده است. هر چند گفته شده سپاهان نیز مشتری اوست.

جدایی مهدی قایدی از استقلال هم دست کم در این مقطع منتفی به نظر می رسد. او پیشنهاد سنگینی از تیم های قطری دارد و البته سرمربی استقلال هم مخالفت علنی خود را با جدایی او اعلام کرده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها