کد خبر : 42495

چهره جدید مدیرعامل استقلال پس از یک ماه مدارا

چهره جدید مدیرعامل استقلال پس از یک ماه مدارا

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال امروز چهره جدیدی از خود به نمایش گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، عملکرد احمد سعادتمند در طی روزهای گذشته نقدهای زیادی به همراه داشته است. از ماجرای فیش های واریزی جعلی و وعده‌هایی که به هیچ کدام از آنها عمل نشده تا ماجرای انتخاب زمین تمرین که رسانه باشگاه مانور زیادی رویش کرد و هنوز هم مشخص نیست که این زمین فقط در اختیار استقلال قرار دارد یا سرخپوشان پاکدشت هم حق تمرین در آن را خواهند داشت.

سعادتمند که طی این مدت خودش را به عنوان یک مدیر آرام نشان داده بود( آخرین مورد این قضیه سکوت او در قبال غیبت فرشید اسماعیلی در کمیته انضباطی باشگاه بود) حالا و با دو تغییر در استقلال، نشان داده که مدیری غیرقابل پیش بینی است.

او با کنار گذاشتن دو چهره نزدیک به تیم و فرهاد مجیدی- محمد نوری‌فر و امیر سلطانی- نشان داد که اجازه نمی‌دهد بازیکنان استقلال بخواهند با گذاشتن استوری مشترک، طوری علیه او موضع بگیرند که باعث شود عمر مدیریتش در استقلال، کوتاه باشد. محمد نوری فر یکی از خط قرمزهای فرهاد مجیدی برای تغییرات بود و البته مدتها بود که مدیران پس از فتحی به فکر کنار گذاشتن او هم بودند. چه بسا برخی گمانه زنی کردند که استوری دیشب بازیکنان به قلم نوری فر بوده است.

پیش از این و در روزهایی که امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال بود، بازیکنان استقلال شدیدا علیه او موضع گرفتند و سکوت فتحی در قبال این اتفاق باعث شد که نهایتا او از باشگاه استقلال کنار برود. اتفاقی که به نظر می‌رسد سعادتمند از آن درس عبرت گرفته و به جای سکوت، با واکنشی قاطعانه، به فرهاد و شاگردانش پیغام داده که نباید اینگونه علیه او موضع می‌گرفتند. در واقع اگر سعادتمند بخواهد کوتاه بیاید، عمر مدیریتش در استقلال کوتاه تر می شود. استوری های مشترک گذاشتن حرکت عجیبی در باشگاههاست که نظیر آن را در باشگاه پرسپولیس هم دیده ایم. کاری که البته مورد تایید نیست و به نوعی یارکشی و حتی در دخالت در امور مدیریتی هم محسوب می شود. بازیکنان استقلال می توانستند استوریهایی با متون جداگانه منتشر کنند که شائبه یارکشی هم به وجود نیاید.

دیروز برایتان نوشتیم که نرفتن فرشید اسماعیلی به جلسه کمیته انضباطی، به نوعی پیغام بازیکنان و فرهاد به مدیریت باشگاه بوده تا مشخص شود که سعادتمند کار سختی در ساختمان خیابان علامه جنوبی خواهد داشت. حالا سعادتمند با این تغییرات تا حدودی جسارت آمیز جواب پیغام مجیدی و شاگردانش را داده و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی در باشگاه استقلال رخ خواهد داد. او پس از یک ماه مماشات با مسایل مختلف، امروز دیگر سعادتمند روزهای گذشته نبود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها