کد خبر : 42261

همین یک عکس علی کریمی برای اعتبارش کافی است

همین یک عکس علی کریمی برای اعتبارش کافی است

فقط یکی از عکس‌های علی کریمی به خوبی نشان می‌دهد حد فوتبال این بازیکن تا چه اندازه بوده و همین نکته به ظاهر ساده و خلاصه، بی‌نیازی او را از پاسخگویی به افراد بی‌اعتبار و چهره‌های بزک کرده اینستاگرامی منعکس می‌کند.

به گزارش خبرورزشیعلی کریمی نه نیازی به معرفی دارد و نه سابقه فوتبالی او در تیم ملی، پرسپولیس و زمانی که در تیم‌های اروپایی بازی می‌کرد، از جمله موادری است که احتیاج به یادآوری داشته باشند.

اعتبار علی کریمی در صفحات مجازی  اینستاگرام به چنگ نیامده و او در زمین فوتبال، در شرایط تمرینی و مسابقه‌ای سخت و بازی‌های بسیار مهم ملی و بوندس‌لیگایی درخشیده است.

با علی کریمی در مسائل و موارد مختلف می‌توان موافق یا مخالف بود اما از تنگ‌نظری‌های رایج در فوتبال ایران باید عبور کرد و به تعدادی از فعالان کذایی فضای مجازی به قدری بی‌توجه بود که فعالیت‌های تخریبی آنها در حد چند استوری بی‌ارزش و پر از غلط‌های املایی توهین‌آمیز باقی بماند.

کریمی نیز با هوشمندی همان راهی را در این مناقشه بی‌حاصل طی کرد که همه از او انتظار داشتند؛ بی‌توجهی و بی‌اعتنایی آشکار به مشتی افراد بی‌هویت که همه آنها را در فضای اینستاگرامی می‌شناسند و مقبولیتی برایشان قائل نیستند.

 

آنچه علی کریمی در فوتبال انجام داده، حضور در تیم بایرن مونیخ است؛ آن هم در عهد رسانه‌های کاغذی که خیلی چیزها ارزش داشت و هر مطلب، نوشته و یادداشتی توسط متخصصان امر بازبینی و ادیت می‌شد. او از طناب هیچ‌کس بالا نرفت و بر اساس قابلیت‌ها و توانایی‌های خودش در فوتبال به قله موفقیت رسید.

این عکس به خوبی نشان می‌دهد حد فوتبال علی کریمی تا چه اندازه بوده و همین نکته به ظاهر ساده و خلاصه، بی‌نیازی او را از پاسخگویی به افراد بی‌اعتبار و چهره‌های بزک کرده اینستاگرامی منعکس می‌کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها