کد خبر : 33635

پرسپولیس چگونه دوباره خطرناک شد؟

پرسپولیس چگونه دوباره خطرناک شد؟

پرسپولیس تهران در دیدار هفتۀ سیزدهم خود برابر ذوب‌آهن، نمایشی در خور شان و زیبا را ارائه داد و موفق به کسب پیروزی 3_0 شد.

به گزارش ورزش 11 - پرسپولیس حوصله‌سربر گابریل کالدرون در هفتۀ سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر، چیزی شبیه به همان پرسپولیس چشم‌نواز و زیبای همیشگی بود، که این موضوع در نهایت پیروزی پرگل این تیم را برابر میزبان سختکوشش با  نتیجۀ 3_0 به همراه داشت و مهم‌تر از همه رضایت هواداران را نیز از عملکرد بازیکنان و کادر فنی این تیم به همراه داشت.

در این دیدار مشخصاً گابریل کالدرون، با کنار گذاشتن تمامی مسائل در ذهن خود، به سراغ همان پرسپولیس آشنا و منطقی رفت و با بازگرداندن سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده به قلب دفاع و استفاده از تمامی بازیکنان در پست تخصصی خود، توانست از ترکیبی منسجم و هماهنگ استفاده کند که قدرت بازیخوانی بالایی در آنها دیده می‌شد!

همان اتفاقی که به اشتباه گابریل کالدرون در هفته‌های گذشته از انتخاب آن سر باز می‌زد و با تغییرات در پست‌های بازیکنان و جابه‌جایی آنها موجب برهم خوردن نظم بازی تیمش می‌شد؛ اما حالا سوال این است که آیا کالدرون لجبازی خود را کنار گذاشته و از همین ترکیب برنده باز هم استفاده خواهد کرد؟!

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها