کد خبر : 31028

یک استادیوم پشت ستاره مصدوم استقلال ایستاد (عکس)

یک استادیوم پشت ستاره مصدوم استقلال ایستاد (عکس)

بازیکنان و هواداران استقلال در شب پیروزی برابر پارس جنوبی از هافبک تکنیکی و مصدوم تیمشان حمایت کرده و خواهان بازگشت او به میادین شدند.

به گزارش ورزش سه در دقیقه سی و ششم بازی استقلال برابر سایپا در یک صحنه درگیری برسر توپ  رباط صلیبی پای چپ داریوش شجاعیان دچار پارگی شد؛ مصدومیتی که می تواند شش ماه یک بازیکن را از میادین فوتبال دور کند. این اتفاق تلخ در حالی برای این هافبک تکنیکی و تاثیرگذار استقلال رخ داد که او یک بار دیگر و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ناحیه رباط مصدوم شده و یک نیم فصل کامل را از دست داده بود.

نکته مهم درمورد مصدومیت شجاعیان اینکه دفعه قبل زانوی پای راست او دچار پاره گی رباط صلیبی شده بود و این بار مصدومیت در زانو چپ او رخ داده است.

با این وجود در بازی تیم های استقلال و پارس جنوبی در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر، حمایت همه جانبه ای از داریوش انجام شد که می تواند موجب بالا رفتن روحیه او برای بازگشت به میادین شود. در حالی که پلاکارد بزرگی در حمایت از شماره 23 استقلال روی سکوها وجود داشت و از او می خواست که با قدرت به میادین برگردد، بازیکنان استقلال نیز در جشن شادی بعد از گلشان به او روحیه دادند.

بازیکنان استقلال بعد از زدن گل دوم به پارس جنوبی با در دست گرفتن پیراهن شماره 23 که عکس داریوش شجاعیان روی آن بود شادی این گل را به همبازی مصدومشان تقدیم کردند.

3276400

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها