کد خبر : 25003

بمب نقل و انتقالاتی استقلال خنثی شد!

بمب نقل و انتقالاتی استقلال خنثی شد!

در حالی که آندره‌آ استراماچونی با تمام قوا سعی در انتقال مانوئل پوکیارلی به استقلال داشت، اتفاقی پیش‌بینی نشده تمام برنامه‌های وی را تحت الشعاع قرار داد.

به گزارش ورزش 11 - باشگاه استقلال که در انتقال فرناندو کانسین برزیلی ناموفق عمل کرده بود و به دنبال آن بود که بتواند در واپسین روزهای نقل و انتقالات تابستانی، جایگزینی بزرگ را در ترکیب خود برای جای خالی آیاندا پاتوسی پیدا کند، به پیشنهاد و خواستۀ استراماچونی، به سراغ پوکیارلی 28 ساله رفت.

 

مانوئل پوکیارلی
مانوئل پوکیارلی

 

مانوئل پوکیارلی هافبک - مهاجم و البته بازیکن توانمند در امر بازیسازی، سرانجام پرونده‌اش به طور رسمی برای استقلالی‌ها بسته شد تا عدم موافقیت باشگاه کیه‌وو با فروش قطعی وی و انتقال قرضی‌اش به استقلال، مدیران آبی‌ها را به یاد خاطرات تلخ مامه تیام و پاتوسی بیاندازد و از در اختیار گرفتن وی صرف نظر نمایند.

مانوئل پوکیارلی
مانوئل پوکیارلی

 

گفته می‌شود باشگاه فعلی پوکیارلی قصد داشته او را به صورت قرضی به استقلال بدهد و قرارداد این بازیکن با استقلال مشابه قراردادی بوده که آیاندا پاتوسی با استقلالی‌ها داشته است که در آخر  به خاطر قرضی بودنش، برای باشگاه مشکل ساز شد و نهایتا هافبک آفریقایی از استقلال جدا شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها