کد خبر : 22553

بزرگترین شکست اعتباری پرسپولیس در نقل و انتقالات

بزرگترین شکست اعتباری پرسپولیس در نقل و انتقالات

باشگاه پرسپولیس تایید کرده که برای بازگشت مهدی طارمی با این بازیکن مذاکراتی صورت گرفته، اما او احتمالا راهی لیگ‌های اروپایی خواهد شد و قراردادی بین طرفین امضا نمی‌شود.

به گزارش بانک ورزش، این یک اعتراف تلخ است که آخرین بار بر زبان مهدی محمد نبی جاری شده؛ عضو هیات‌مدیره سرخپوشان که گویا پروژه بازگشت طارمی را هم خودش استارت زده بود. اینجاست که باید از متولیان باشگاه پرسپولیس پرسید چرا حرمت جایگاه این تیم را نگه نداشتند و از بازیکنی برای بازگشت دعوت کردند که با سهل‌انگاری و جفاکاری‌اش آن همه مصیبت برای سرخ‌ها درست کرد؟

در اینکه طارمی بازیکن خوبی است تردیدی وجود ندارد. مخصوصا حالا که پرسپولیس در پیشانی خط حمله مشکل دارد، حضور طارمی بیش از گذشته می‌تواند مثبت باشد و شاید همین مساله بسیاری از هواداران را وسوسه کرده باشد، اما واقعیت آن است که او به باشگاهش خیانت کرده و نباید امروز فرش قرمز مقابل پایش پهن شود. دردناک‌تر از همه این است که آقایان فرش قرمز را پهن کردند، اما آخرش خود بازیکن خاطی افتخار نداد و روی آن قدم نگذاشت. این اواخر حتی اخبار و شایعات زیادی وجود داشت در مورد اینکه طارمی جواب تلفن مدیران پرسپولیس را نمی‌دهد؛ اگر این مساله درست باشد، آیا واقعا نباید غصه خورد به حال باشگاهی با این عظمت که چنین بازیچه دست یک رفیق نیمه‌راه می‌شود؟

در اصل آن کسی که باید زنگ می‌زد طارمی بود و در باشگاه پرسپولیس کسی نباید جواب او را می‌داد؛ در ایران اما از زمین به آسمان می‌بارد. مدیران فوتبال ما همه این هزینه‌ها را می‌دهند که فقط مشتی منافع زودگذر به دست بیاورند و نتایج بهتری بگیرند؛ اما مگر پرسپولیس قهرمان سه دوره متوالی لیگ ایران نیست؟ مگر این دو قهرمانی آخر بدون طارمی به دست نیامده است؟ پس چطور هنوز این همه ضعف دارید و دست و دل‌تان می‌لرزد؟ همین را می‌خواستید؟ همین که زنگ بزنید و یکی مثل طارمی جواب‌تان را ندهد؟ بیچاره باشگاه‌های بزرگ ما که دست امثال شما امانت هستند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها