کد خبر : 21785

جرئیات ماجرای تلاش برای قالب کردن یک مربی کروات به پرسپولیس

جرئیات ماجرای تلاش برای قالب کردن یک مربی کروات به پرسپولیس

مدیران باشگاه پرسپولیس هفته گذشته راهی ترکیه شدند تا بتوانند با گزینه های مدنظر خود جهت سپردن سکان هدایت این تیم در فصل نوزدهم مذاکراتی داشته باشند.

به گزارش خبرورزشی، اعضای کادر مدیریتی و هیئت مدیره پرسپولیس که خارج از مرز‌های ایران مشغول مذاکره برای جذب سرمربی جدید بودند، با مورد عجیبی مواجه شدند.

یکی از اطرافیان باشگاه پرسپولیس در این مورد گفت: «در زمان حضور مدیرعامل باشگاه در استانبول، فردی از ایران خود را به ترکیه رسانده بود تا به عنوان ایجنت یا مدیر برنامه‌های رسمی یک مربی خارجی شاغل در فوتبال ایران، با عرب در ترکیه مذاکره کند. این فرد می‌توانست در ایران نیز، چنین کاری انجام بدهد، اما برای آن که هدفش لو نرود، راهی ترکیه شد. البته رفتار‌های عجیبی نیز از این فرد می‌دیدیم. مثلا تلاش می‌کرد که جلسات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با گزینه‌های سرمربی گری تیم را لغو کند.»

راوی این ماجرا ادامه داد: «او به طرف‌های مذاکره پیام می‌داد که امروز جلسه‌ای برگزار نمی‌شود و با این کار، همه را سردرگم می‌کرد. با این حال رفتار‌های این ایجنت از چشم دو تن از اعضای هیئت مدیره باشگاه دور نماند و خیلی زود به کار‌هایی که می‌کرد، واکنش نشان دادیم.

به همین علت این فرد نتوانست به خواسته‌های خود برسد. او به دنبال آن بود تا یک مربی کروات را جانشین برانکو روی نیمکت پرسپولیس کند، ولی با هوشیاری هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس این اتفاق رخ نداد. از سوی دیگر، هیچ کدام از گزینه‌هایی که قرار بود در ترکیه با مدیران باشگاه دیدار کنند، جلسه را از دست ندادند.»

اتفاقات‌عجیب حول محور فوتبال در کشورمان کم نیست که البته بخش عمده‌ای از آن توسط برخی دلال‌های فوتبال که زیر پوشش‌های مدیر برنامه یا ایجنت فعالیت می‌کنند، رقم می‌خورد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها