کد خبر : 19495

بازیکن خاطره انگیز استقلال، آبی ها را به باد انتقاد گرفت

بازیکن خاطره انگیز استقلال، آبی ها را به باد انتقاد گرفت

بازیکن پیشین آبی‌های پایتخت گفت: اگز استقلال می‌خواهد به مشکل نخورد باید هر چه سریع‌تر مشکلاتش برطرف شود.

ورزش 11 - این روزها اوضاع و احوال استقلال تهران اصلاً خوب نیست و هر لحظه یکی از بازیکنان این تیم ندای جدایی سر می‌دهند و برخی هم به طور رسمی جدایی خود را اعلام کرده‌اند.

در همین خصوص، علی موسوی بازیکن سابق آبی‌های پایتخ به این اوضاع بد استقلال واکنش نشان داد و در گفتگویی اظهار کرد:

متاسفانه چند سال است که اوضاع استقلال همینطور است. طی ۳ سال اخیر استقلال در نقل‌و‌انتقالات بلاتکلیف پیش رفته که گویا به تابستان آلرژی دارد که حالش در نقل و انتقالات بد و شرایطش سخت‌تر می شود در حالی که الان شرایط استقلال خیلی مهم است و باید وضعیت این تیم مشخص شود.

اگر تکلیف استقلال الان مشخص نشود، با شروع بازی ها باز هم به مشکل می خورد و بعد نمی‌توان از این تیم توقع قهرمانی داشت. توقع را باید الان از استقلال داشته باشیم، نه بعد از این که تیم نفرات کلیدی‌اش را از دست داد یا تمرینات را دیر آغاز کرد، بگوئیم چرا تیم قهرمان نمی شود؟

موسوی در پایان، در مورد اتفاقات شب گذشته دو تیم پرسپولیس و داماش در فینال جام حذفی هم افزود:

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص اتفاقات شب گذشته فینال جام حذفی در اهواز رقم خورد گفت: خوب شد این اتفاقات افتاد تا دست مسئولین فوتبال ما رو شود که از برگزاری یک فینال ساده هم عاجز هستند. بعد ما چطور انتظار داریم بازی های جام ملت ها را به ما بدهند؟ این آبروریزی فوتبالی دست مسئولین ورزش ایران را رو کرد که اصلا در حد و اندازه مدیریت فوتبال ایران نیستند و نمی توانند میزبان خوبی هم برای بازی های آسیایی باشند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها