کد خبر : 17656

6 مهاجم این فصل استقلال یک طرف تیام یک طرف!

6 مهاجم این فصل استقلال یک طرف تیام یک طرف!

باشگاه استقلال هنوز نتوانسته جانشینی برای جواهر سنگالی خود پیدا کند.

نداشتن مهاجمی شش دانگ و چارچوب شناس بزرگ‌ترین نقطه ضعف استقلال در این فصل به حساب می‌آید. نقطه ضعفی که حتی می‌توان گفت قهرمانی را از این تیم پرطرفدار گرفت.

از همین رو شفر را بیاد مقصر اصلی تمامی ناکامی استقلال بدانیم، مربی که با سهل‌انگاری‌هایش زمینه خروج تیام را فراهم کرد و هرگز نتوانست بازیکنی در حدواندازه‌های او به تیمش اضافه کند.

استقلال پس از تیام، بازیکنانی چون، تبریزی، روح‌الله باقری، ایسما، الحاجی گرو، صیادمنش و گادوین منشا را با هزینه‌هایی میلیاردی به خدمت گرفت ولی هیچ یک از این بازیکان نتوانستند جای خالی تیام را در تیمشان پر کنند.

تیم در طول مدت کم حضورش در استقلال 11 برای برای آبی‌ها گلزنی کرد که مهمترین‌ آن‌ها به فینال جام حذفی و هت‌تریک برابر ذوب آهن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به حساب می‌آید.

جالب است بدایند که این تعداد گل زنده مهاجم سنگالی با گل‌های شش مهاجم استقلال در این فصل برابری می‌کند. تبریزی 4 گل، ایسما 3 گل، صیاد منش 2 گل، باقری 1 گل، منشا 1 گل و الحاجی گرو بدون گل.

با توجه به این وضعیت هیچ بعید نیست که سران استقلال پس از جدایی شفر یک بار دیگر به سراغ تیام بروند و این مهاجم سیه چرده را بار دیگر به خدمت بگیرند.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها