کد خبر : 15004

پیروزی پرسپولیس با برتری کامل آماری بر الاهلی

پیروزی پرسپولیس با برتری کامل آماری بر الاهلی

پرسپولیس در شبی که از نظر مالکیت توپ شرایط بهتری از حریف عربستانی اش داشت توانست با دو گل به پیروزی و سه امتیاز با ارزش دست پیدا کند.

پرسپولیس در بازی سوم دور گروهی به اولین بردش در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کرد. بردی که تا حدودی این تیم را به مبارزه برای صعود به عنوان تیم اول از گروه بازگرداند. بازی پرسپولیس برابر الاهلی هرچند یک بازی نزدیک و پایاپای بود اما پرسپولیس باهوش تر و بابرنامه تر عمل کرد و توانست دو بار دروازه حریف را باز کند.

در این بازی پرسپولیس البته از نظر مالکیت توپ وضعیت بهتری داشت و در پایان بازی میزان مالکیت 58% به 42% به نفع نماینده ایران بود. پرسپولیسی ها در تعداد شوت ها هم عملکرد بهتری داشتند و 12 شوت در برابر 9 شوت حریف زدند هرچند تعداد شوت های درون چارچوب دو تیم سه عدد بود. اما جالب است که از سه شوت در چارچوب پرسپولیسی ها دو گل زدند و سه ضربه بازیکنان الاهلی را بیرانوند گرفت تا 3 به یک در نجات دروازه از حریفش عملکرد بهتری داشته باشد.

برتری در تعداد پاس ها

بازیکنان پرسپولیس در بازی دیشب برابر الاهلی 443 پاس به یکدیگر دادند که از این تعداد 349 پاس صحیح بود و این در حالی است که الاهلی 346 پاس داشت که 262 دو پاس آن سالم بود. درواقع پرسپولیس با دقت پاس 79% درصدی در این بخش هم نسبت به دقت 76% حریف بهتر بوده است. 

پرسپولیسی ها در بخش های دیگری مثل کرنر و سانتر هم از حریفشان عملکرد آماری بهتری داشته اند. سرخ های ایران 9 کرنر و الاهلی 7 کرنر و همچنین 33 سانتر در برابر 9 سانتر حریف در این بازی داشتند.

منبع:ورزش سه

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها