کد خبر : 12124

خبر بد برای هواداران مازندرانی پرسپولیس

خبر بد برای هواداران مازندرانی پرسپولیس

رئیس هیأت فوتبال قائم‌شهر گفت: جای نگرانی برای هواداران وجود ندارد و در جلسه مقرر شد که همان ۱۰ درصد یعنی تقریباً نیمی از سکوی فلزی، پشت نیمکت تیم پرسپولیس، در اختیار هواداران این تیم قرار گیرد.

ورزش 11 - با نزدیک شدن به بازی نساجی و پرسپولیس در قائم‌شهر، هواداران نساجی چالشی که در نیم‌فصل اول در بازی خانگی مقابل استقلال، با آن روبه‌رو بودند را بار دیگر در صفحات اجتماعی یادآوری کردند و خواستار اعمال قانون و دوری از تصمیمات احساسی از سوی مسئولان برگزاری مسابقه شدند.

چالش بازی خانگی نساجی مقابل استقلال این بود که طبق قانون باید ۱۰ درصد از گنجایش استادیوم در اختیار تماشاگران تیم مهمان قرار می‌گرفت، با توجه به اینکه در تمام بازی‌ها در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر این قانون رعایت می‌شد و حتی جایگاه تماشاگران مهمان نیز تعیین‌شده و مشخص بود اما به یکباره در بازی با استقلال این قانون رعایت نشد و بنا به دلایل نامعلوم که گفته می‌شد این تصمیم از سوی مسئولان هیأت فوتبال مازندران گرفته شد، متأسفانه بیش از ۲۰ درصد از استادیوم در اختیار تماشاگران استقلال قرار گرفت.

به همین دلیل هواداران نساجی دغدغه‌های‌شان را مطرح کردند و خواستار جبران این بی‌قانونی در بازی مقابل پرسپولیس شدند؛ همچنین خبرگزاری فارس نیز روز گذشته با گزارشی تحت عنوان «اتفاق استقلال در وطنی، مقابل پرسپولیس تکرار نشود!» این موضوع را به‌طور دقیق یادآوری کرد.

بعد از ظهر دیروز جلسه شورای تأمین با حضور مسئولان امنیتی و انتظامی و همچنین مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان، هیأت فوتبال و باشگاه نساجی در فرمانداری قائم‌شهر برای برگزاری دیدار نساجی و پرسپولیس برگزار شد.

 رئیس هیأت فوتبال قائم‌شهر درباره این مسئله اظهار کرد: متأسفانه در بازی با استقلال شاهد این ناهماهنگی بودیم که موجب ناراحتی هواداران و ما نیز شد. رضا درویشی افزود: ما باید در بازی‌های خانگی از تمام امتیازات میزبانی استفاده کنیم تا بهترین نتیجه برای نساجی حاصل شود نه اینکه خدای ناکرده یک تصمیم اشتباه سبب تضعیف امتیازات میزبانی ما شود.

وی با عنوان اینکه بنده و قائم مقام باشگاه امروز تمام‌قد از این مسئله در جلسه دفاع کردیم و به هیچ عنوان راضی نشدیم که اتفاق بازی استقلال مجدداً در بازی با پرسپولیس تکرار شود، بیان کرد: جای نگرانی برای هواداران وجود ندارد و در جلسه مقرر شد که همان ۱۰ درصد یعنی تقریباً نیمی از سکوی فلزی، پشت نیمکت تیم پرسپولیس، در اختیار هواداران این تیم قرار گیرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها