کد خبر : 18488

اطلاعیه عجیب عظیم خودرو / طرح برون رفت از بحران!

اطلاعیه عجیب عظیم خودرو / طرح برون رفت از بحران!

عظیم خودرو طی اطلاعیه‌ای که 31 اردیبهشت ماه آن را منتشر کرده، از ادامه توقف خطوط تولیدش خبر داده است.

به گزارش خودروتک ، طبق اطلاعیه فوق، عظیم خودرو جهت تامین قطعات CKD برای ادامه تولید هنتنگ، طرح پیشنهادی تازه‌ای به دادستانی ارائه کرده که لازمه اجرایی شدن آن، تبدیل مبالغ پیش پرداخت به ارزش روز یا فروش بخشی از اموال شرکت است. از این‌رو عظیم خودرو از خریدارانی که آمادگی تکمیل وجه براساس شرایط مندرج در اطلاعیه فوق را دارند، خواسته که موافقت کتبی‌شان را با مراجعه حضوری یا پست فرم موجود در اطلاعیه فوق، به نمایندگی‌های این شرکت اعلام کنند.

آخرین قیمت خودروهای هن تنگ

عظیم خودرو برای نخستین بار در سال 97، قیمت مدل‌های مونتاژی هن تنگ را اعلام کرد؛ این قیمت‌ها بر اساس نرخ ارز غیردولتی برای قطعات CKD و با تاییدیه سازمان حمایت، محاسبه شده است.

تغییر قیمت* نمایندگی در سال 97
مدل تیر بهمن
هن تنگ X5 136 239
هن تنگ X7 157 299

*در جدول فوق، قیمت ها برحسب میلیون تومان است.

مونتاژ هن تنگ در بروجرد

اوایل دی ماه 97 بود که بابک وطن‌خواه -مدیرعامل عظیم خودرو- برای نخستین بار، از آغاز تولید آزمایشی هن تنگ در کارخانه بروجرد خبر داد و در نهایت نخستین هن تنگ X7 مونتاژی نیز در 27 دی‌ماه از خط تولید بیرون آمد.  

عظیم خودرو که تا پیش از این، تیراژ روزانه حداقل 40 دستگاهی برای هن تنگ برنامه‌ریزی کرده بود حالا می‌گوید که این خط تولید در آینده‌ای نزدیک، ظرفیت مونتاژ 10 دستگاه در هر ساعت را دارد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها