کد خبر : 7220

زمزمه حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال

زمزمه حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال

ورزش11: شایعاتی از حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال به گوش می‌رسد که اگر به واقعیت تبدیل شود تنور لیگ برتر را داغ‌تر از گذشته خواهد کرد.

فرهاد مجیدی بازیکن سابق استقلال که می‌توان او را محبوب‌ترین استقلالیِ این باشگاه دانست در آستانه حضور روی نیمکت استقلال قرار دارد.

مجیدی به عنوان بازیکن رزومه بسیار خوبی در استقلال دارد و به خاطر گل‌هایی که در دربی بزرگ پایتخت به ثمر رسانده از محبوبیت فوق‌العاده‌ای نزد هواداران این تیم برخوردار است. بعد از خداحافظی مجیدی از فوتبال، زمزمه‌هایی از حضور دوباره مجیدی روی نیمکت استقلال به عنوان مربی و حتی سرمربی شنیده شده است. در دو فصل گذشته این شایعه‌ها به اوج خود رسیده و هر فصل این خبر در صدر اخبار باشگاه استقلال قرار گرفته است.

در دو مقطع این موضوع بیش از پیش قوت گرفت. یکی در زمانی که مظلومی سرمربی استقلال بود و در دربی با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد. درست در همان مقطع مدیران این باشگاه به سراغ مجیدی رفتند و از وی خواستند هدایت آبی‌پوشان را بر عهده بگیرد اما با پاسخ منفی شماره هفت محبوب آبی‌ها رو به رو شدند.

مقطع بعدی زمانی بود که وینفرد شفر جایگزین علیرضا منصوریان شد. خبر‌های زیادی مبنی بر حضور مجیدی به عنوان دستیار شفر و حضورش روی نیمکت استقلال شنیده شد اما باز هم این اتفاق عملی نشد. علت انتخاب مجیدی برای دستیاری شفر می‌تواند رابطه خوب این دو نفر باشد. مجیدی قبلاً هم به عنوان بازیکن زیر نظر وینفرد شفر در العین امارات موفق به کسب جام باشگاه‌های آسیا شده است.

رابطه خوب مجیدی - شفر می‌تواند این امر را محقق کند. حالا بعد از گذشت نیم‌فصل از لیگ برتر امسال، باز هم این بحث داغ شده و این بار از باشگاه استقلال این خبر مورد تایید قرار گرفته و به احتمال زیاد باید به زودی شاهد این اتفاق باشیم. اما نکته مهم در این رابطه، هدف آبی‌پوشان از این انتخاب است. به نظر می‌رسد مدیران استقلال دنبال سرمایه‌گذاری بلند مدت روی فرهاد مجیدی هستند تا بعد از کسب تجربه کافی در کنار وینفرد شفر و آشنایی با جو باشگاه استقلال به عنوان مربی، به عنوان نفر اول نیمکت این تیم بتواند خواسته‌های این باشگاه را عملیاتی کند.

مجیدی به دلیل محبوبیتی که بین استقلالی‌ها دارد می‌تواند این راه را سریع‌تر طی کند و خیلی زود به یکی از جوان‌ترین مربیان تاریخ باشگاه استقلال تبدیل شود. البته مجیدی بسیار باید مراقب باشد تا محبوبیتش، تحت تاثیر عملکرد مربی‌گری‌اش قرار نگیرد. همان بلایی که بر سر علیرضا منصوریان محبوب آمد و عملکرد ضعیفش موجب از دست رفتن وجهه و اعتبارش نزد هواداران شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها