کد خبر : 66364

لینکلن نویگیتور مدل 2021 | قصر روی چهار چرخ

لینکلن نویگیتور مدل 2021 | قصر روی چهار چرخ

نویگیتور یک شاسی بلند لوکس و حرفه ای است که با ویژگی‌های خاصی عرضه می‌شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نویگیتور را می توان یکی از خاص ترین خودروهای لوکس لینکلن به شمار آورد چرا که در عین استاندارد بودن، بسیار خاص و ویژه است. این خودرو  سه ردیف با بدنه ی استاندارد  به عنوان یک خودرو شاسی بلند شناخته می شود.

نویگیتور کابینی فوق لوکس دارد و موادی که در آن به کار رفته، بسیار با کیفیت است، به جرات می توان گفت تمام کابین از چرم اصل پوشیده شده است و  در برخی از مکان ها، چوب نیز به کار رفته است و از نظر راحتی طوری طراحی شده است که تمام سرنشینان به راحتی می توانند در آن بنشینند.

این شاسی بلند 6 سیلندر با دو توربوشارژ ۴۵۰ اسب بخاری ارائه می شود و توان بکسل بالایی دارد.  این خودرو رقیبانی مانند بی ام و X۷ ، مرسدس بنز کلاس GLS و کادیلاک اسکالاد دارد اما آنها پیشرفت بیشتری داشته اند.

لینکلن نویگیتور 2021؛ لوکس آمریکایی با 450 اسب بخار قدرت

نویگیتور یک شاسی بلند لوکس کاملا آمریکایی است که با ویژگی های لوکس خاصی مانند صندلی جلو گرم شونده به همراه تهویه،  فرمان قابل تنظیم برقی و مجموعه‌ای از ویژگی‌های کمک راننده ارائه می شود. نکته ای که این بین وجود دارد نویگیتور ۲۰۲۱ تنها با یک ترکیب موتور و گیربکس ارائه می شود.

نویگیتور واقعاً سریع و خشن است و با داشتن گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک به اندازه کافی سرعت بالایی دارد و این سرعت به حدی است که تمام سرنشینان نمی توانند در خودرو بخوابند! نویگیتور دارای چرخ‌های ۲۲ اینچی است که این خودرو را خاص تر کرده است.

لینکلن نویگیتور 2021؛ لوکس آمریکایی با 450 اسب بخار قدرت

در مورد فضای داخلی نویگیتور باید گفت که بسیار جادار و واقعاً لوکس در نظر گرفته شده است. گفته شد که نویگیتور سه ردیف در نظر گرفته شده است که نکته حائز اهمیت اینجاست که در ردیف سوم ۱/۲ اینچ فضای پا بیشتر از مرسدس بنز GLS-Class در نظر گرفته شده است که باعث می شود بسیار راحت باشد.

صندلی های جلو در نویگیتور طوری طراحی شده است که می تواند در 30 جهت تنظیم شود و قابلیت ماساژ را دارد، این صندلی ها به قدری قابل تنظیم هستند که می‌توان تکیه گاه را در تمام جهت تنظیم کرد.

لینکلن نویگیتور 2021؛ لوکس آمریکایی با 450 اسب بخار قدرت

این خودرو یک نقطه ضعف دارد که آن، اندازه فوق العاده بزرگ نویگیتور است که می‌تواند یک نقص در هنگام عبور از ترافیک یا تلاش برای بیرون آمدن از پارک باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها