کد خبر : 78333

چهره مسحورکننده خواهر بهاره رهنما فضای مجازی را ترکاند | مریم رهنما عاشق میکاپ غلیظ

چهره مسحورکننده خواهر بهاره رهنما فضای مجازی را ترکاند | مریم رهنما عاشق میکاپ غلیظ

مریم رهنما خواهر بهاره رهنما یکی از معروف ترین میکاپ آرتیست های جوان تهران است.

بهاره رهنما در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد. بهاره رهنما لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.او همسر پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون بود. بهاره رهنما یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارد. پریا تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی بانو را دارد.  بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون بود. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است. در ادامه به زندگی نامه بهاره رهنما می پردازیم.

مریم رهنما خواهر بهاره رهنما میکاپ ارتیست جوان و هنرمند که سالن خود را در پاسداران مدیریت میکند و در بالای سالن آتلیه خود ارایشگاه قرار دارد. خودش رو پر انرژی و سرزنده و عاشق زندگی و هنر میشناسد، و دوست دارد روزی آنجلینا جولی را میکاپ کند. خواهر بهاره رهنما در تنهایی آرایش میکند و علت اینکار را میل به زیبایی که خدا در وجودش گذاشته میداند. و اخیرا مستر کلاس میکاپ و گریم با ارائه ی مدرک برگذار کرده است.

بیشتر مشتریان سبک میکاپ مریم رهنما خواهر بهاره رهنما را سبکی غلیظ میدانند، و از نظر خیلی ها با گریم و میکاپ شخصیت سازی کرده و اون فرد غیرقابل تشخیص میشود. و ایشان بیشتر مدل های خود را به این سبک آرایش میکنند، در عین حال ایشان به سلیقه مشتریانی که سبک لایت میپسندند احترام میگذارند.

این دو هنرمند که یکی در حوزه ی میکاپ هنرنمایی میکند و دیگری در بازیگری ایفای نقش میکند خواهر هستند. و گاها بهاره رهنما به عنوان مدل آرایشی خواهرش داوطلب میشود.

به اعتقاد مریم رهنما بیشتر بانوان ایران از سلبریتی ها و سبک زندگی آنها پیروی میکنند. و علت این امر را خاطره های خوبی که آنها برای مردم میسازند و علاقه ی مردم به سلبریتی ها میداند.

نمونه کارای مریم رهنما خواهر بهاره رهنما

بهاره رهنما چهره پر حاشیه این روز ها در میان هنرمندان است که حسابی با حرکات و حرف ها، خودش را در حاشیه و حرف و حدیث انداخته اما ظاهرا عین خیالش هم نیست!

اما از این ها که بگذریم میکاپ آرتیستی به نام مریم رهنما وجود دارد که بسیاری از آرایش خانم های بازیگر را انجام می دهد و این جور که معلومه کارشم خیلی خوبه و حتی برای جشن حافظ خیلی از هنرمندان میکاپشون زیر دست این خانم بوده است. حالا اینکه چطور اینهمه بازیگرو هندل کرده و فرستاده برا جشنواره جای سوال داره!

 

مریم رهنما خواهر بهاره رهنما

بهاره رهنما با انتشار عکس گردنبند خود که شبیه گردنبند زن های عرب است این حاشیه جدید که شاید همسر سوم او عرب باشد را در فضای مجازی به وجود آورد

بیوگرافی بهاره رهنما و همسرش

فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد

مریم رهنما خواهر بهاره رهنما

مریم رهنما خواهر بهاره رهنما

اعضای خانواده

بهاره در روستای هزاوه اراک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد ، یک خواهر بزرگتر بنام بهانه متولد 1343 و یک برادر دوقلو بنام رهام دارد که دکتر می باشد

پدرش مرحوم جلال رهنما تاجر و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد.

مریم رهنما خواهر بهاره رهنما

از روستا تا انگلیس و انقلاب

بهاره رهنما در سال 1354 وقتی 2 ساله بود با خانواده از اراک به تهران نقل مکان کردند اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند

طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند

بچه سرتق عاشق بازیگری

تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم ، کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم

اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد.

مریم رهنما خواهر بهاره رهنما

مریم رهنما خواهر بهاره رهنما

رقیب عشقی

در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود

بازیگری از 17 سالگی

در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم «افعی» کنار جمشید هاشم پور جلوی دوربین رفت.

مریم رهنما خواهر بهاره رهنما

مریم رهنما خواهر بهاره رهنما

ورود به دانشگاه

سال 1370 بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بود توانست وارد دانشگاه شود و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت

ایشان در کنار تحصیل نمایش نامه می نوشت و کارگردانی تئاتر تجربه کرد

از سینما تا تلویزیون

دومین تجربه اش با فیلم سینمایی «غزال» در سال 1374 شکل گرفت و با سریال «بازگشت به خانه» در سال 1379 وقتی 27 ساله بود وارد قاب تلویزیون شد.

مریم رهنما خواهر بهاره رهنما

مریم رهنما خواهر بهاره رهنما

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها